شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عزاخانہ قتیل العبرات کراچی میں "حاج قاسم" کے عنوان سے آنلائن پروگرام کا انعقاد

حوزه/ از سوی حسینیه قتیل العبرات پاکستان به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه سخنرانی و نقاشی با عنوان «حاج قاسم» در کراچی برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» توسط حسینیه قتیل العبرات پاکستان به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه سخنرانی و نقاشی با عنوان «حاج قاسم» در اول ژانویه ۲۰۲۳ در کراچی برگزار شد که در آن پسران از ۳ سال تا ۲۰ سال و دختران از ۳ سال تا ۱۵ سال شرکت کردند.

خانم سیده نصرت، رئیس حسینیه قتیل العبرات کراچی، گفت: بسیاری از حساب های من در شبکه های اجتماعی به دلیل تبلیغ شهید قاسم سلیمانی مسدود شده است، حتی حساب های واتس اپ نیز مسدود شده است و همچنین قبل از برگزاری این برنامه به من هشدار دادند که کار خطرناکی می کنید، اما این کار شهید قاسم سلیمانی بود، خدا هم در این امر کمک کرد و در نهایت موفق شدیم.

وی اظهار داشت: ما انتقام گیرنده قاسم سلیمانی هستیم. این اقدامات کودکانه آمریکا و اسرائیل روحیه ما را بالاتر و قویتر کرده است. هیچ قدرتی نمی تواند جلوی ما را بگیرد، خدا با ما است.

خانم عالیه مدرس مدرسه مدینة العالم کراچی داور مسابقه سخنرانی و خانم عنبر داور مسابقه نقاشی بودند.

دکتر سعید طالبی نیا رئیس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و میر مبشر صاحب تحلیلگر مهمانان ویژه و حجت‌الاسلام سید نقی نقوی و خانم شگفته زیدی نیز در این مراسم حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند.

میر مبشر تحلیلگر پاکستانی گفت: شهید قاسم سلیمانی فردی خداترس و شجاع بود که آمریکا از او می ترسید، به همین دلیل او را به شهادت رساندند.

دکتر سعید طالبی نیا نیز در این برنامه اظهار داشت: دشمنان اسلام بدانند که ترور شهید قاسم سلیمانی نمی توانند اهداف عالی آن شهید والا را پایان دهند بلکه پیروان مکتب سلیمانی اهداف آنان را به صورت جدی دنبال می کنند.

شاهد علی شاهد مداح سرشناس نیز در این برنامه سرود سلام فرمانده را با کودکان خردسال همخوانی کرد.

در پایان این برنامه توسط دکتر طالبی نیا به برگزار کنندگان و رئیس حسینیه قتیل العبرات لوح تقدیر داده شد و همچنین از مقامات برتر مسابقات سخنرانی و نقاشی نیز قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha