سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رویداد آموزشی

حوزه/ مدیر رویداد آموزشی جامعةالزهرا(س) از راه اندازی پویش «پرسش تحول آفرین» در راستای برگزاری دومین رویداد آموزشی ویژه اساتید و بانوان طلبه خبر داد.

خانم فرزانه سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: در آستانه دومین فصل از رویداد آموزشی تربیتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها، در راستای رسیدن به مهم‌ترین نظام مسائل آموزشی تربیتی و با هدف انتخاب مهم‌ترین محورهای رویداد، پویش «پرسش تحول آفرین» ویژه اساتید و بانوان طلبه جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر رویداد آموزشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این پویش در قالب ارائه «بهترین پرسش»، «بهترین ایده» و «بهترین طرح» برنامه‌ریزی شده است و به برگزیدگان این پویش، هدایایی تقدیم می‌شود.

سبحانی بیان داشت: اساتید و طلاب گرامی می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۷ دی به @pooyesh_r_a۱۴۰۱ ارسال کنند.

وی تصریح کرد: ایده‌ها و طرح‌های کاربردی و مسئله محور در رویدادهای آموزشی تربیتی مورد توجه قرار می‌گیرند.

مدیر رویداد آموزشی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: رویدادهای آموزشی تربیتی در راستای تقویت روحیه مطالبه‌گری عالمانه و مهارت‌افزایی برای حل مسائل آموزشی تربیتی برنامه‌ریزی شده‌اند و به صورت مسئله‌محور و گفت‌وگومحور به آنها پرداخته می‌شود.

سبحانی تأکید کرد: در این رویدادها با شناسایی مسائل آموزشی تربیتی و همچنین شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادها و در ادامه، تعامل وکار گروهی و شبکه‌سازی و راهبری فضای گفتمان علمی، إن‌شاء‌الله شاهد نقش‌آفرینی هرچه بیشتر بانوان فرهیخته حوزوی در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha