پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
photo_2023-01-07_07-35-44.jpg

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل از برگزاری جلسه دفاعیه پایان‌نامه با موضوع «بررسی و تحلیل راهکارهای ارائه شده در سوره کهف جهت اصلاح انحرافات اجتماعی» خبر داد.

خانم حکیمه نوری معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: به فضل الهی یازدهمین جلسه دفاعیه پایان‌نامه طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی در مؤسسه آموزش عالی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل انجام شد.

وی افزود: در این جلسه خانم سمیرا کرامتی از پایان‌نامه خود با عنوان «بررسی و تحلیل راهکارهای ارائه شده در سوره کهف جهت اصلاح انحرافات اجتماعی» با راهنمایی علیرضا عبدالرحیمی و داوری حجت‌الاسلام‌ فرج بهزاد دفاع کرد.

معاون پژوهش مؤسسه آموزش عالی الزهراء سلام‌الله‌علیها اردبیل گفت: در این جلسه ابتدا دبیر توضیحات اولیه و زمان‌بندی لازم را اعلام کرد و در ادامه دانش‌پژوه به ارائه گزارشی از پایان‌نامه خود پرداخت و داور جلسه نظر و پیشنهاد خود را مطرح کرد.

نوری ادامه داد: بعد از بیان‌های استاد داور، طلبه و استاد راهنما به دفاع از پایان‌نامه پرداختند و در پایان براساس نظر هیأت داوران، خانم سمیرا کرامتی موفق به کسب نمره عالی شد. این پایان‌نامه با همراهی استاد راهنما در قالب کتاب چاپ خواهد شد.

پایان‌نامه «راهکارهای ارائه شده در سوره کهف برای اصلاح انحرافات اجتماعی» دفاع شد

پایان‌نامه «راهکارهای ارائه شده در سوره کهف برای اصلاح انحرافات اجتماعی» دفاع شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha