سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین معارفه امام جمعه جدید عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: به فرموده رسول اکرم(ص) «بهشتی که همه دنبال آن هستند از تواضع در مقابل مادر به دست می آید»؛ افتادگی و زیر پای مادر قرار گرفتن راه را برای بهشت باز می کند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امروز در برنامه ای به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در عالیشهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن گفت: اهمیت مادر و همسر بودن برای جامعه ما مشخص است. به فرموده رسول اکرم(ص) «بهشتی که همه دنبال آن هستند از تواضع در مقابل مادر به دست می آید»؛ افتادگی و زیر پای مادر قرار گرفتن راه را برای بهشت باز می کند .

وی بیان کرد: از برکات زهرای اطهر(س) این است که از زمان تولد ایشان تا امروز چشمه هایی از این کوثر جاری و ساری بوده و مردم از این چشمه ها بهره مند می شدند که یکی از نمونه های آن حضرت امام خمینی (ره) بودند که روز میلاد ایشان هم در این روز قرار گرفته و توانست خدمتی بسیار مهم و بزرگ به جامعه بشریت انجام بدهد و بار دیگر اسلام را احیاء کند.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: نمونه دیگری از کوثر رسول خدا چشمه جوشان رهبری عزیز هستند که از نسل زهرا(س) می باشند و امروز نگاه تمام مسلمانان عالم به ایشان است و در حال آماده سازی دنیا برای ظهور امام زمان (عج) هستند.

امام جمعه عالیشهر، سید حسن نصرالله را نیز فرزند دیگری از حضرت زهرا (س) عنوان کرد و گفت: در میان کسانی که از دنیا رفتند و به ملکوت اعلی پیوستند، فرزندان زهرای اطهر (س) مثل ستارگانی در آسمان پر فروغ می درخشند. از زمان غیبت امام زمان(عج) تا امروز علمای بزرگواری امامت امت را بر عهده گرفتند و ما شکرگزار این نعمت الهی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha