شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کشیش عزیزان

حوزه/ کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه با بیان این که کتاب مقدس اجازه اهانت به مقدسات هیچ فرد و گروهی را نمی دهد، گفت: اهانت به قرآن توهین به همه ادیان آسمانی است که ریشه آن اهداف سیاسی تفرقه انگیزانه است.

کشیش داریاووش عزیزیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در آذربایجان غربی با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلامی در اروپا، اظهار داشت: اهانت به مقدسات دینی، خصوصا مقدسات اسلامی برای اولین بار در اروپا نیست که اتفاق افتاده است بلکه قبلا نیز از سوی نشریه شارلی ابدو فرانسه و دیگر نشریات و سیاستمداران غربی با قرآن سوزی و ... اتفاق افتاده بود.

وی افزود: این اقدامات و توهین ها به هیچ وجه مورد قبول جامعه مسیحیت نیست، چرا که آموزه های دینی ما و کتاب مقدس احترام به مقدسات دینی و اعتقادی همه ادیان و انسان ها را محترم می شمارد و البته این اهانت به قرآن فقط توهین به اسلام نیست بلکه توهین به همه ادیان آسمانی است که ریشه آن اهداف سیاسی تفرقه انگیزانه است.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه با بیان این که کتاب مقدس اجازه اهانت به هیچ فرد و گروهی را نمی دهد، اضافه کرد: این اقدام های موهن در جهت تفرقه انداختن بین امت اسلامی و امت مسیحیت و شعله ور کردن تفرقه در دنیا و ماهی گرفتن از آب گل آلود است و ما این اقدام ها را به شدت محکوم می کنیم.

وی در ادامه به اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: سپاه پاسداران جزو نیروهای مورد اعتماد و شاخص ایران است و همیشه در همه صحنه ها؛ چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در حراست از مرزهای کشور و آبادانی ایران عزیز در صحنه بود و زحمات زیادی کشیده است.

کشیش عزیزیان تصریح کرد: اقدامات اروپایی ها اهداف سیاسی دارد وگرنه سپاه یک نیروی شاخص و شناخته شده در دنیاست و اهداف و کارهای آن در جهت خدمت به ملت و کشور بر کسی پوشیده نیست و این اقدام اتحادیه اروپا راهبردی نخواهد داشت.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha