دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام میرزازاده

حوزه/ حجت الاسلام میرزا زاده گفت: طرح رویش های قرآنی انقلاب اسلامی در مدارس میاندوآب با همکاری موسسه مهد قرآن و عترت در حال اجراست.

حجت الاسلام محمد میرزا زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، اظهار داشت: امروز قرآن کریم مهم ترین سند راهبردی سعادت مسلمین است و لذا به همین دلیل هم دشمنان از آن واهمه دارند و در پی اهانت های مکرر اروپایی ها به این کتاب مقدس و بی مانند الهی طرح " رویش های قرآنی انقلاب اسلامی" به همت موسسه مهد قرآن و عترت میاندوآب با همکاری مدارس آموزش و پرورش و طلاب در این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با تهیه و ضبط سرودی تحت عنوان " ای قرآن " شروع شد و در ۲۷ دی ماه در کانال های فضای مجازی بارگزاری شد و از دانش آموزان، خانواده ها و مدارس خواسته شد این سرود را در خانه ها و مدارس همخوانی کنند و ضمن ارسال به همایش، در گروه ها و کانال ها نیز بارگزاری کنند که در پایان به سه اثر برگزیده جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

استاد حوزه علمیه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این طرح تا ۱۵ بهمن که " همایش بزرگ رویش های قرآنی انقلاب اسلامی" در مصلای بزرگ میاندوآب با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار می شود ادامه خواهد داشت و در آن همایش افراد برگزیده معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: تاکنون مدارس علم الهدی، ثقلین، ۱۳ آبان۱، طریق القدس روستای مراد خانلو، راهیان کوثر،سمیه باروق، شهید فرهاد جاوید، دبستان پسرانه سماء، مدرسه سرای علم، فرهنگ، شهید خلیلی۲ روستای مظفرآباد، نواب صفوی روستای حاج حسن خلاصه در این طرح شرکت کرده اند.

حجت الاسلام میرزا زاده گفت: هدف از اجرای این سرود ترویج فرهنگ و سبک زندگی قرآنی و محکومیت اهانت به قرآن کریم می‌باشد.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha