دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1068044
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۸
سید محمد ذوالفقاری مدیر زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی

حوزه/ مدیر زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی گفت: همزمان با ایام پربرکت ماه رجب المرجب، جوان ۲۷ ساله مسیحی از کشور اسپانیا پس از ۳سال مطالعه و تحقیق در فضایی معنوی در دفتر مدیریت زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی در بارگاه مطهر و ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، به گفته حجت‌الاسلام  سید محمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی، همزمان با ایام پربرکت ماه رجب المرجب، جوانی ۲۷ ساله مسیحی از کشور اسپانیا  پس از ۳سال مطالعه و تحقیق در فضایی معنوی در دفتر مدیریت زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی در بارگاه مطهر و ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با ادای شهادتین به دین مبین اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام مشرف شد.

بنا به درخواست ایشان جهت پاسخگویی به سوالات، جلسه ای ۲ساعته با حضور کارشناس مذهبی  و مترجم زبان اسپانیایی از سوی مدیریت زائرین غیر ایرانی برگزار گردید که به سؤالات ایشان پاسخ داده شد.

وی اسلام را گم شده خود توصیف و تعالیم اسلامی را نجات بخش خویش خواند.

از سوی مدیریت زائرین غیر ایرانی حرم مطهر امام رضا علیه السلام هدایای فرهنگی و کتبی با موضوع آشنایی با اسلام، عقائد، احکام و مکتب تشیع  به زبان اسپانیولی به ایشان اهداء گردید.

هر ساله تعداد قابل توجهی از مرتبطین با برنامه های حرم مطهر امام رضا علیه السلام به توفیق الهی در زمره ره‌یافتگانی هستند که توفیق تشرف به اسلام را در حرم مطهر رضوی سلام الله علیه درک می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha