پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ بازدید امام جمعه ملبورن از رسانه رسمی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم رضوی از مبلغان شیعه و امام جمعه شهر ملبورن استرالیا از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم رضوی امام جمعه شهر ملبورن استرالیا از خبرگزاری حوزه بازدید کرد.

وی در نشستی با سردبیر با خبرگزاری حوزه تاکید کرد: حدود ۱۸ سال است که در استرالیا به تبلیغ مشغول هستم. ۱۲ سال هم در کشور اوگاندا حضور داشتم. تبلیغ خستگی ندارد. به خصوص وقتی استقامت و مقاومت مردم ایران را در چند دهه گذشته و دوران جنگ میبینیم روحیه می‌گیریم.

ببینید: تصاویر بازدید امام جمعه ملبورن از خبرگزاری حوزه

حجت الاسلام والمسلمین رضوی خاطرنشان کرد: حساسیت های تبلیغ در عرصه بین الملل در همه کشورها وجود دارد. در برخی موارد این حساسیت ظاهر و در برخی کشورها مخفی است.

وی افزود: الحمدلله ارتباط خوبی با جامعه مسلمانان در استرالیا اعم از شیعه و سنی داریم و با اینکه نماز جمعه در روز اداری در استرالیا برگزار میشود اما چند صد نفر در آن شرکت می کنند.

وی با قدردانی از فعالیت های خبرگزاری حوزه گفت: خبرگزاری حوزه نمایش دهنده چهره اسلام و تشیع است.

در حاشیه این بازدید امام جمعه شهر ملبورن با بخش زبان اردوی خبرگزاری حوزه مصاحبه و تجربیات تبلیغی خود را بیان کرد که به زودی منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ساخت سلیمانی های سیدنی! CA ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 1
    سلام فرمانده! ترجمه سلام به زبان انگلیسی که هلو (Hello) نمی شود! به زبان فرانسوی که ألو 📞(allô) نمیشود! به زبان هوسایی که سانو (sannu) نمی شود! سلام أبا زکزاکی! همان طور که رهبر و حاج قاسم سالها پیش فرمودند باید «دولت مقاومت» تشکیل بدهیم! باید جهان جدیدی بسازیم! ساخت ایران🇮🇷! ساخت سلیمانی ها🌏! با فیسبوک قاسم هم با فیس (چهره) و هم با بوکِ (کتاب) سلیمانی های جهان آشنا می شویم! خبرگزاری حوزه نمایش دهنده این چهره است! در سیدنیِ استرایا (https://hawzahnews.com/xbPF6)! هم زمان، امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه) در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج، ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد (https://snn.ir/004RIG)! شاید به نظر برسد که سلیمانی ها، مردم هزار چهره ی جهان هستند… اما حقیقت این است که شهید نظر می کند به وجه الله! قرآن و قاسم را که نمیشود حذف کرد! قرآن و قاسم بین المللی هستند (https://iqna.ir/00H4GO) ! مستکبران از تکثیر کوثر وحشت دارند! و به پاکی حسّاسیت دارند! فَمَا كَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَن قَالُوا أَخْرِجُوا آلَ لُوطٍ مِّن قَرْيَتِكُمْ ۖ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ يَتَطَهَّرُونَ. باید هجرت کرد – الی الله! فَآمَنَ لَهُ لُوطٌ ۘ وَقَالَ إِنِّي مُهَاجِرٌ إِلَىٰ رَبِّي ۖ إِنَّهُ هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ. حاج یکتا گفت:«از دیواره‌های هیأت بیرون بیایید. هم جوان‌ها و هم خودمان نیاز به هجرت داریم». باید پیر و جوان همه کشورها قوی و مقاوم بشوند مثل پیر و جوان محور مقاومت! ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم! دشمنان بشر مشغول در سازمان های باطل خودشان هستند! هر چه مشغولتر، بهتر. ما هم مشغول مجاهدت و مقاموت در سازمان ملل حسین(ع) هستیم! چند تابعیتی نباشیم! از خط (و✍🏼 !) و خطوات شیطان تبعيت نکنيم! وَلَا تَتَّبِعُوا خُطُوَاتِ الشَّيْطَانِ إِنَّهُ لَكُمْ عَدُوٌّ مُبِينٌ! از آمریکا پیروی نکنیم! از استرالیا پیروی نکنیم! از کانادا و ... پیروی نکنیم! از هوای نفس پیروی نکنیم! وَاصْبِرْ نَفْسَكَ مَعَ الَّذِينَ يَدْعُونَ رَبَّهُمْ بِالْغَدَاةِ وَالْعَشِيِّ يُرِيدُونَ وَجْهَهُ وَلَا تَعْدُ عَيْنَاكَ عَنْهُمْ تُرِيدُ زِينَةَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَلَا تُطِعْ مَنْ أَغْفَلْنَا قَلْبَهُ عَنْ ذِكْرِنَا وَاتَّبَعَ هَوَاهُ وَكَانَ أَمْرُهُ فُرُطًا. فَاتَّبِعُوا ملة محمد (ص)! از آيت الله خامنه اي تبعيت کنيم! از خط روح الله تبعيت کنیم! سلام يا مهدي! يا وعدنا الصادق يا صادق الوعد! في خط روح اللٰه، واللٰه! إنا علىٰ العهد! 🇮🇷🌏🇵🇸