شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حسن مالکی نژاد

حوزه/ دبیر ستاد اجرایی جشن های دهه فجر استان قم گفت: از جمله اهداف مهم ما تقویت رویکرد مردمی در امر برگزاری جشن های دهه فجر در قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن مالکی‌نژاد طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان این که تقویت رویکرد مردمی در جشن های دهه فجر از جمله مهم ترین تأکیدات و مطالبات مقام معظم رهبری است، ابراز داشت: با وجود هجمه های شدید دشمن و دروغ پراکنی رسانه های معاند، واقعیت آن است که مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و از ارزش های اسلامی و انقلابی جامعه خود به درستی حراست می کنند.

وی با بیان این که دستگاه ها و نهادهای مختلف در کنار توده های مردم در برگزاری جشن های ویژه دهه فجر در استان قم به فعالیت و نقش آفرینی می پردازند، گفت: از جمله برنامه های شاخص در این دهه می توان به برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شب ۲۲بهمن ماه در باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد، ضمن آن که روز ۲۲ بهمن امسال نیز به حول و قوه الهی شاهد برگزاری راهپیمایی باشکوه مردمی خواهیم بود، ضمن آن که برنامه سرودخوانی به صورت جمع‌خوانی توسط راهپیمایان انجام می‌شود.

وی با اشاره به این که مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن‌ماه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در ۴۴ مسجد تحت عنوان برنامه کاروان قرآنی برگزار می‌شود، افزود: ۱۵۰ بسته فرهنگی با همکاری شهرداری به مساجد سطح شهر اهدا شد، ضمن آن که هیئات مذهبی و تشکل های مردمی نیز در خدمت رسانی به مردم و محرومان در این ایام نقش مهمی را ایفا می کنند.

دبیر ستاد اجرایی جشن‌های ایام الله دهه فجر استان قم با اشاره به اقدامات سپاه استان در راستای تقویت شور انقلابی گفت: سپاه استان ۶۰۰ بسته فرهنگی برای آذین‌بندی به مدارس نوبت اول و دوم اهدا کرده و ۳۰۰ بسته نیز به مدارس محلات استان اهدا شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۱۰ ایستگاه انقلاب به همت سپاه علی بن ابیطالب(ع) و با همکاری شهرداری در نقاط مختلف سطح شهر برپا می شود که برنامه های فرهنگی متنوعی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در آن ها اجرا می گردد.

وی افزود: مبلغینی که در راستای جهاد تبیین فعالیت می کنند نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی به شهر و روستاها و بخش‌ها و همچنین استان‌های دیگر اعزام می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha