پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استقبال فیلم فجر

حوزه/ دومین شب جشنواره فیلم فجر در قم در حالی به پایان رسید که تماشاگران سینما استقبال چشمگیری از دو فیلم «یادگار جنوب» و «سرهنگ ثریا» داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در دومین شب اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در قم، چهار فیلم «یادگار جنوب»، «سرهنگ ثریا»، «روایت ناتمام سیما» و «آنها مرا دوست داشتند» به روی پرده سینماهای بازار شهر، ونوس و تربیت رفت.

پردیس سینمایی بازار شهر با اکران دو فیلم «یادگار جنوب» و «سرهنگ ثریا» شب باشکوهی را از نظر تعداد تماشاگر سینما تجربه کرد و ظرفیت صندلی‌های این سینما شاید برای نخستین‌بار از زمان آغاز به کار این مجموعه سینمایی تکمیل شد.

«یادگار جنوب» به کارگردانی حسن دوماری و پدرام پورامیری نخستین فیلمی بود که در شب دوم جشنواره به روی پرده این سینما رفت. با وجود اینکه این فیلم نتوانست رضایت بخش قابل توجهی از تماشاگران را بدست آورد اما به لحاظ کیفی و فنی، فیلمی خوش‌ساخت بود و تعدادی از تماشاگران از این فیلم تمجید کرده و آن را یکی از آثار خوب جشنواره عنوان می‌کردند.

اما دومین فیلمی که با استقبال پرشور تماشاگران قمی به روی پرده رفت، «سرهنگ ثریا» ساخته لیلی عاج بود. فیلمی که جدیدترین اثر سازمان هنری رسانه‌ای اوج به شمار می‌رود و روایتی جذاب و تکان‌دهنده از مادران و خانواده‌هایی است که برای آزادی فرزندان خود از اردوگاه اشرف تلاش می‌کنند.

«سرهنگ ثریا» شاید نخستین فیلمی بود که تاکنون موفق به جلب نظر و رضایت تماشاگران قمی طی دو روز نخست جشنواره شده است.

«آنها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی و «روایت ناتمام سیما» ساخته علیرضا صمدی دو فیلم دیگری بودند که در سینماهای ونوس و تربیت به روی پرده رفتند اما نتوانستند مخاطبان خود را با رضایت از سینما خارج کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha