دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان خواهد بود و آنان را بیش از پیش مأیوس می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در جمع اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امسال دهه مبارک فجر را باید بیشتر از گذشته پاس بداریم و یاد و خاطره شهدای انقلاب و حضرت امام را زنده نگه داریم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان از ضربه زدن به اسلام و نظام عاجز شده اند و در دهه کنونی نظام جمهوری اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به اقتدار و عظمت بالایی دست یافته است، به گونه‌ای که دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته است.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: ایران اسلامی یک کشور مقتدر، تاثیرگذار و جریان ساز در جهان است و این اقتدار، عظمت، سربلندی و پیروزی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و حضور درصحنه مردم به دست آمده است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: دشمنان همواره به دنبال کمرنگ کردن نقش مردم در انقلاب هستند و تلاش می‌کنند مردم را از نظام جدا کنند اما مردم با حضور پرشورشان در صحنه پاسخ لازم را به آنها داده‌اند.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ادامه داد: حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن امسال پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان خواهد بود و آنان را بیش از پیش مأیوس می کند.

دعوت مدیر حوزه علمیه قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت مدیر حوزه علمیه قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی اسلامی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    0 0
    __ بسمه تعالی __ اگر وقت دارید بقزوین سفر __کنید دسته جمعی بهم چند نفر __بپرسید و جویا شوید ازسبق __یقین می کنید بوده با دین دبق __ به اسلام و ایمان بس شهره است __بتقوی و امر خدا ظهره است _