یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: قرآن باید محور تمام برنامه‌های فراجا و محور تعامل فرماندهان با کارکنان قرار گیرد و امروز راه برون رفت ما از مشکلات و آسیب ها اُنس با قرآن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی، امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کسانی که با قرآن مانوس هستند قدر و ارزش آنرا بهتر از همه می دانند و شما عزیزان قرآنی می دانید سبک زندگی قرآنی چه تاثیری در زندگی شخصی و اجتماعی دارد و اگر سخنی هم گفته می شود در حقیقت یادآوری شان و منزلت قرآن است.

وی با بیان اینکه انقلاب ما به قرآن وابسته است و ۲۲ بهمن سرآغاز عینیت یافتن تمام ارزش های انقلاب و بهار آن است، تصریح کرد: وصیت نامه امام خمینی(ره) که برگرفته از قرآن و آیات و روایات است می تواند الگویی برای سبک زندگی اجتماعی و سیاسی ما باشد و سخن اول بنده به همه کارکنان و خانواده های محترم آنان در مجموعه فراجا عمل به این وصیت نامه عبادی و سیاسی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: اگر انقلاب ما و ملت عزیز ما می خواهند الگویی برای جهانیان و منطقه تبدیل شوند، راهی جز تمسک به قرآن مجید ندارد. تمام هم و غم امام و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اداره کردن جامعه بر اساس سبک قرآنی و آموزه‌های دین است و اعتقاد راسخ دارند که علت عقب ماندگی جوامع بشری دوری از قرآن است و تا زمانی که کشورهای اسلامی، اداره حکومتشان بر اساس قرآن نباشد نمی توانند مدعی خادم حرمین شریفین و مرکز قرآن باشند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ما مصداق بارز و عملی قرآن کریم است و باید کاری کنیم که قرآن سرلوحه امور زندگی فردی و اجتماعی مان گردد، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم انتظامی که امروز جامعه محور است و با مردم سر و کار دارد و به تعبیری بعنوان ویترین نظام، ایفای نقش می نماید، در تراز جامعه اسلامی و قرآنی نیز باشد، باید آن را بر اساس آموزه های قرآنی تربیت کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه قرآن باید محور تمام برنامه‌های فراجا و محور تعامل فرماندهان با کارکنان قرار گیرد، گفت: امروز راه برون رفت ما از مشکلات و آسیب ها انس با قرآن است و بزرگترین خدمت انبیاء و اولیای الهی به بشریت هدیه قرآن کریم و خدمت بی منت و صادقانه است و راز ماندگاری و عزت همه ما نیز خدمت بی منت و بر اساس آموزه های قرآنی است و در واقع امور قرآنی به مجموعه اقدامات انتظامی ارتقاء منزلت می دهد.

وی بیان کرد: با انس و اُلفت به قرآن و تربیت فرزندان قرآنی، بسیاری از مشکلات فعلی که در زندان ها و مراجع قضایی شاهد آن هستیم کاسته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: خداوند سبحان را شاکریم که ملتی قرآنی داریم که با آموزه های قرآنی آشنا هستند که مصداق آن حضور چشمگیر و حداکثری آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha