دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام موسوی

 حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین از برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده های طلاب مدارس علمیه استان خبر داد.

حجت الاسلام سید مصطفی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید مبعث به برگزاری اولین دوره آموزشی خانواده طلاب مدارس علمیه استان اشاره کرد و گفت: علاوه بر دوره های آموزشی ویژه طلاب، دوره‌هایی هم با موضوعات تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، جهاد تبیین، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و .. را در سال جاری و سال آینده برای خانواده های طلاب برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین ادامه داد: اولین دوره آموزشی با شرکت ۵۰ نفر از خانواده طلاب مدارس علمیه استان قزوین برگزار شد که در پایان این مراسم توسط مدیر حوزه علمیه استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گفته حجت الاسلام موسوی در این دوره ها آموزشی موضوعاتی از قبیل اخلاق در خانواده، ارتباط با همسر و فرزندان و آنچه که مورد نیاز طلاب وخانواده ها می باشد آموزش داده می شود.

حجت الاسلام محمدعلی عبدالهی مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین هم صبح امروز در جمع خانواده‌های طلاب مدارس استان، گفت: اگر طلاب موفق هستند به دلیل آن است که از پشتیبانی خانواده برخوردارند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین در ادامه با اشاره به جایگاه علما در میان مردم، تصریح کرد: علما در حقیقت محرم اسرار مردم هستند و رسالت آنها روشنگری و تبیین است.

وی در پایان گفت: همسران طلاب با مطالعات جانبی خود را به درجه ای از علم برسانند تا بتوانند در زمینه های مختلف پاسخگوی سؤالات بانوان هم باشند.

برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده های طلاب مدارس علمیه قزوین

انتهای پیام /

برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده های طلاب مدارس علمیه قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha