یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به روستاهای برف گیر

حوزه/ باگذشت ۶ روز از بارش برف امدادرسانی هوایی به مردم ۱۰ روستای شهرستان دنا که هنوز در محاصره برف گرفتار هستند ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، طبق کارشناسان مربوطه در شهرستان دنا ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۳۰۰ کیلومتر آن برف‌گیر است و بیشترین بارش‌ها را در استان کهگیلویه و بویراحمد و جنوب کشور دارند با این وجود بارش اخیر سنگین برف در مناطق روستایی شهرستان دنا به‌گونه‌ای بود که در برخی مناطق از جمله محور شبلیز به زیلایی ارتفاع برف تا ۶ متر هم رسید و محور ارتباطی ۳۰ روستا را مسدود کرد.

اما باگذشت ۶ روز از بارش برف امدادرسانی هوایی به مردم ۱۰ روستای شهرستان دنا که هنوز در محاصره برف گرفتار هستند ادامه دارد و بالگردهای هلال‌احمر در کهگیلویه و بویراحمد، همچنان در حال رساندنِ مایحتاج به مردم روستاهایی هستند که راهِ ارتباطی آن‌ها به دلیل بارش برف، قطع شده است.

محسنی رئیس هلال‌احمر دنا نیز در این بازدید از بررسی خانه‌های روستایان و مشکلاتی که برای آن‌ها پیش‌آمده خبر داد و گفت: امدادرسانی هوایی به مردم و روستائیان گرفتار در برف هم‌اکنون ادامه دارد و بسته‌های مواد غذایی و وسایل گرمایش به آن‌ها تحویل داده‌شده است.

ادامه در گزارش تصویری :

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha