چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ضرورت دارد طلاب ارزش‌های عینی و زنده جانبازی را ببینند و تربیت شوند تا در اثر این جریان، روحیه جهادی آنها تقویت شده و بهره ها بگیرند و دارای الگو شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه در استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین اصغر عرفانی، امروز در جمع رزمندگان و جانبازان روحانی هشت سال دفاع مقدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد گفت: افرادی که حضوری فعال در صحنه های مختلف دفاع مقدس داشتند به مقام رفیع شهادت رسیدند و عده ای هم به عنوان جانباز شناخته شدند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه افزود: حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان الگوی جانبازی «نافِذَ البَصیرَةِ صُلبَ الإیمانِ» بودندو در آن گردنه و بحران تصمیم گیری بهترین و محق ترین تصمیم را گرفتند که در تاریخ ماندگار شد.

وی در ادامه بااشاره به اهمیت ارزش های جانبازی تصریح کرد: ارزشهای جانبازان بر کسی پوشیده نیست؛ ما وظیفه داریم با تمام ظرفیت هایمان ارزش‌های دفاع مقدس و ارزش های معنوی و جانبازی این عزیزان را فراموش نکنیم. انعکاس مثبت این جریان و فرآیند تاثیرگذاری عمیق و سازندگی بالایی در حوزه های علمیه خواهد داشت طلبه های که نسل فعلی هستند با ارزش های دفاع مقدس فاصله نداشته باشند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ضرورت دارد طلاب ارزش های عینی و زنده جانبازی را ببینند و تربیت شوند تا در اثر این جریان، روحیه جهادی آنها تقویت شده و بهره ها بگیرند و دارای الگو شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha