یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با حضور در ایستگاه تولید نهال شهید عموزاده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز یک اصله نهال سنجد غرس کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، در آستانه هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با حضور در ایستگاه تولید نهال شهید عموزاده اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز یک اصله نهال سنجد غرس کرد.

در این آیین که مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان و جمعی از مسئولان این اداره کل نیز حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، با بیان اینکه کاشت نهال اقدامی ماندگار برای حفظ منابع طبیعی است، گفت: رهبر معظم انقلاب همه ساله برای تبیین اهمیت منابع طبیعی، در اقدامی نمادین نسبت به کاشت نهال اقدام می‌کنند تا مشارکت مردم در این امر افزایش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان افزود: طرح مردمی کاشت درخت در هفته منابع طبیعی، اقدامی ارزشمند در راستای حفظ منابع طبیعی است که لازم است از دست‌اندرکاران این طرح قدردانی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی توجه به منابع طبیعی و کاشت درخت را عبادت خواند و گفت: درختکاری اقدامی ماندگار است که سالهای سال مورد استفاده نسل‌های متمادی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان خاطرنشان کرد: توجه به درختان و فضای سبز، نقش مهمی در ارتقای شاخص‌های زیست‌محیطی دارد که تحقق این امر بدون مشارکت عمومی امکان‌پذیر نیست.

ایستگاه تولید نهال شهید عموزاده در سمنان، بزرگترین مرکز تولید و عرضه نهال در استان سمنان است که در آن بیش از ۱۷ گونه نهال تولید و عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha