دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ درس اخلاق حوزه علمیه ولیعصر (عج) رودان

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: بهترین پشتوانه ما برای تبلیغ دین خدا، وجود امام زمان(عج) است که این مهم تلاش ما را باید دو چندان کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دُری امام جمعه شهرستان رودان امروز در جلسه درس اخلاق مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) رودان، اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف طلاب در شرایط کنونی دفاع از حریم و جایگاه ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه در شناساندن بُعد شخصیتی امامین انقلاب کوتاهی‌هایی صورت گرفته است، افزود: روش و مشی فکری امامین انقلاب، قبل و بعد از انقلاب باید در جامعه گسترش یابد.

امام جمعه رودان عنوان کرد: در شرایطی که دشمن شدیدترین و سخت‌ترین برنامه ریزی‌ها برای ضربه زدن به اسلام و تفکر شیعی را در برنامه دارد، وظیفه ما شناساندن اسلام واقعی به مردم است.

حجت الاسلام دُری، یادآور شد: بهترین پشتوانه ما برای تبلیغ دین خدا، وجود امام زمان(عج) است که تلاش ما را باید دو چندان کند.

وی در بخش دیگر، با تبریک روز جوان، اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) جوانی بودند که خلق و خوی و روش و منش ایشان سبب شده بود که دوست و دشمن زبان به تمجید حضرت بگشایند.

امام جمعه رودان، تصریح کرد: عاشقانه و با اخلاص تبلیغ دین خدا را انجام دهید و بدانید کوچکترین اقدام شما در نزد امام زمان(عج) جایگاه وسیعی دارد.

حجت الاسلام دُری، با طرح این سوال که از کجا بدانیم امام زمان(عج) از ما راضی است، خاطرنشان کرد: با استفاده از روایتی از خود امام زمان(عج) پاسخ این سوال اینگونه است که، "هر گاه خواستی بدانید در نزد ما چگونه هستید، نگاه کنید من امام زمان(عج) در پیش شما چگونه هستم، یعنی به قلب خود نظاره کن، در زندگی چه میزان توجه به امام زمان(عج) داری.

وی اظهار کرد: محبوب شدن در نزد امام زمان(عج) با مطیع و تسلیم شدن در برابر اوامر و نواهی و نزدیک نشدن به گناه اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha