دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماه رمضان

معاون سیمای صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌های این مرکز در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

علیرضا هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شهرکرد گفت: ویژه برنامه افطار شبکه استانی جهانبین با نام «بهار عاشقی» هر روز از ساعت ۱۹:۰۰ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مرضیه حاتم پور و اجرای حسن باقری روی آنتن می‌رود.

وی دعوت از سخنرانان مذهبی، بیان اهمیت ماه مبارک رمضان و روزه داری، پخش دعا و نیایش و تلاوت قرآن از جمله برنامه های افطار عنوان کرد.

هاشمی نسب «ماه من» را ویژه‌برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه جهانبین عنوان کرد و گفت: این برنامه در سحرهای ماه مبارک رمضان از ساعت ۳:۳۰ بامداد تا بعد از اذان صبح پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تهیه کننده و کارگردان این برنامه سید امین رضوی و مجری آن ابوالفضل هادی‌پور است.

معاون سیمای صداو سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: بیان تفسیر و نکات اخلاقی توسط نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین نکونام یکی از مهم ترین برنامه های سحر ماه مبارک رمضان است.

هاشمی نسب افزود: معرفی کتاب، تغذیه در رمضان، مباحث شرعی و اخلاقی، مناجات و دعای سحر از موضوعات دیگر برنامه سحر ماه مبارک رمضان است.

وی بیان حکایت های پند آموز قرآنی که همزمان به صورت مصور توسط یکی از هنرمندان استان نقاشی می شود را از دیگر برنامه های سحر ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

معاون سیمای صداوسیمای چهارمحال و بختیاری در سایه سار نهج البلاغه را دیگر برنامه سحر ماه مبارک رمضان عنوان و خاطرنشان کرد: این بخش از برنامه توسط حجت الاسلام حجت پناه بیان که در ادامه برنامه یک سوال هم از این قسمت طرح و به نفرات برتر هدایایی اهدا می شود.

هاشمی نسب در ادامه افزود: همچنین «جزء خوانی قرآن کریم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین سلیمی به صورت زنده همراه با قرائت برجسته ترین قاریان استان از ساعت ۱۸ الی ۱۹ در مصلای امام خمینی (ره) در ماه میهمانی خدا پخش خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حیدریان نژاد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
    0 0
    برنامه سحر و افطار هر دو خیلی افتضاح هستن امسال ، من سالی یکماه رمضان فقط شبکه جهان‌بین رو روشن میکنم امسال واقعا پشیمونم کردین که حتی یکبار ببینم به روزه دارها اهمیت دهید