جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سردار امان الهی

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز که با ماه مبارک رمضان عجین شده است با تظاهر به روزه‌خواری و بی‌حجابی در مراکز عمومی برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، منوچهر امان‌اللهی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه پلیس در ایام نوروز در تفرجگاه‌های عمومی و پارک حضور دارد، گفت: ۴۰ واحد گشت روزانه، ۳ ایستگاه پلیس، ۱۱۰ گشت انتظامی و یگان ویژه در ایام نوروز برای خدمت‌رسانی به مردم و مسافران آماده است.

وی ادامه داد: چهارشنبه سوری به عنوان یک رسم است و دوست داریم در مناسبت‌های مختلف مردم کنار هم باشند، اما متاسفانه تعداد محدودی از افراد از سنت و رسوم خود عبور کرده و سبب اذیت و آزار برای شهروندان شدند لذا بنابر درخواست مردم وظیفه داریم با مخلان در نظم و آسایش مقابله و با مجرمان طبق قانون برخورد کنیم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: در این ایام مسافران برای پیشگیری از ترافیک کمتر از خودروی شخصی استفاده کنند و هنگام سفر مراکز هشداری را در منزل فعال کنند و اموال قیمتی خود را به مراکز امن بسپارند.

وی با بیان اینکه جابجایی وسایل منازل در ایام نوروز تنها با اجازه کلانتری محل انجام می‌شود، اظهار داشت: در ایام نوروز که با ماه مبارک رمضان نیز عجین شده است با تظاهر به روزه‌خواری و بی‌حجابی در مراکز عمومی برخورد می‌شود.

امان‌الهی گفت: طی سال جاری ۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳ هزار و ۱۱۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند همچنین ۴۰ مغازه و منزل تهیه و توزیع مواد نیز پلمپ شد.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: کالاهای مکشوفه امسال با رقم ۲۳۰ میلیارد تومان نسبت به سال قبل افزایش ۹۳ درصدی دارد و پرونده‌های بررسی شده در این خصوص نیز با ارزش یک هزار و ۳۸۳ میلیارد تومان نیز ۲۳ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۱۵ مورد سرقت در سال جاری به وقوع پیوست، افزود: ۲ هزار و ۹۰۱ سارق دستگیر و ۳۳ باند سارقین شناسایی و متلاشی شدند.

امان‌الهی بیان کرد: ۴ هزار و ۷۳۶ تصادف در سال جاری در استان ثبت شده که ۱۱ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشت اما تعداد فوتی‌ها با ۱۹۸ نفر ۶ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha