چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع  آموزش عالی فقه - حجت الاسلام محامی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محامی بر لزوم استفاده از فرصت‌ها تاکید کرد و افزود: برای ارائه خدمت به مردم فرصت کوتاهی در اختیار داریم که باید از آن نهایت استفاده را داشته و در کارهای خیر از یکدیگر پیشی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، در دیدار مدیرکل و کارکنان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان عنوان کرد: خدمت در مجموعه‌ای مزین به نام امام خمینی(ره) توفیق بزرگی است که نصیب شما شده و باید بتوانید خدمات خوبی به مردم ارائه کنید.

امام جمعه زاهدان بر لزوم استفاده از فرصت‌ها تأکید کرد و افزود: برای ارائه خدمت به مردم فرصت کوتاهی در اختیار داریم که باید از آن نهایت استفاده را داشته و در کارهای خیر از یکدیگر پیشی بگیریم.

حجت الاسلام و المسلمین محامی بیان داشت: باید از امکانات و ظرفیت‌های در اختیار استفاده بهینه را داشته باشید و در جایی که مهم‌تر و تأثیرگذارتر است سرمایه‌گذاری کنید و با یک تیر چند نشان را هدف بگیرید.

وی ادامه داد: در صورتی که بتوانید در فعالیت‌های خود چندین هدف را همزمان با هم پیش ببرید کار شما ضریب خورده و دارای ارزش بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: باید برای خود اهدافی را تعیین کنید از این جهت که کار شما تنها ارائه کمک مالی به نیازمندان نبوده و باید در کنار ارائه خدمت به مردم در تثبیت نظام اسلامی، نگاه به ولایت و گسترش فرهنگ اسلام ناب اثرگذار باشید.

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: باید طرح و برنامه‌های جدید ارائه و به مهمترین کارها بپردازید زیرا توان و ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) محدود و پاسخگوی همه نیازها نیست.

همچنین در ابتدای این دیدار نیز مصطفی میرحسینی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان عنوان داشت: کلیه خدمات این مجموعه مرهون عنایات مقام معظم رهبری است و وظیفه اصلی آن تسهیل خدمات اجتماعی و همکاری با نهادهای خدمات رسان این حوزه است و سعی داریم با همکاری و هم افزایی سایر دستگاه‌ها جهت ارائه خدمات بیشتر به مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha