دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مهدوی نژاد

حوزه/ رئیس هیئت انصار ولایت به مسئله ضرورت افزایش ورودی‌های حوزه‌های علمیه پرداخت و از متدینین خواست فرزندانشان را برای تحصیل به حوزه‌ بفرستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد شب گذشته در بخشی از منبر سخنرانی قرار هفتگی هیئت انصار ولایت به مسئله ضرورت افزایش ورودی‌های حوزه‌های علمیه پرداخت و از متدینین خواست فرزندانشان را برای ورود به حوزه‌های علمیه مهیا کنند.

وی ادامه داد: علی رغم مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هنوز مردم در انتخابات‌ها و عرصه‌های مختلف به روحانیت گرایش دارند.

این سخنران مذهبی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر نسبت به طلاب و روحانیون و برخورد نامناسب و ناآگاهانه عده‌ای که متأثر از جو رسانه‌های معاند بودند، خطاب به متدینین گفت: به خانواده‌های متدین که به اسلام، امام زمان (عج) و تشیع اعتقاد دارند می‌گوییم حوزه‌های علمیه را دریابید که اگر روحانیت تضعیف شود، اسلام و انقلاب هم تضعیف می‌شود.

مسئول هیئت انصار ولایت دارالعباده با اشاره به خطر تضعیف حوزه‌های علمیه خاطرنشان نمود: اگر حوزه‌های علمیه، مرجعیت و تبلیغ تضعیف شود، انقلاب اسلامی آسیب می‌بیند.

وی، افزود: ما طلبه کم داریم، همین الآن صدها مسجد در استان یزد امام جماعت ندارد. مدارس زیادی هستند که برای برگزاری نماز، امام جماعت ندارند.

حجت‌الاسلام‌ مهدوی‌نژاد در پایان با سفارش خانواده‌ها به فرستادن نوجوانان و جوانان خود به حوزه‌های علمیه، این عمل را مجاهدت خواند و اظهار داشت: والدینی که فرزند صالح و خوب دارند، باید با امام زمان (عج) معامله کنند، فرزندانشان را به حوزه علمیه بفرستند، چراکه این یک مجاهدت بزرگ برای بقاء اسلام است.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha