دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار جامعه قرآنی با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه / جمعی از فعالان قرآنی استان خوزستان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، با نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، جمعی از فعالان قرآنی استان خوزستان شب گذشته همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، بهار قرآن کریم، با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار تعدادی از قاریان قرآن کریم به قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند و در ادامه چندین حافظ قرآن کریم از جمله یک خواهر و برادر، به پرسش‌های قرآنی حاضرین پاسخ دادند.

در ادامه این مراسم معنوی گروه بین المللی قاریان استان خوزستان به اجرا پرداختند و قاریان برجسته دیگری به تلاوت آیات نورانی قرآن کریم پرداختند.

پایان بخش نشست فعالان قرآنی استان خوزستان، اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان بود که در بین دو نماز پرچم متبرک جلسات خانگی قرآن از سوی دارالقرآن تبلیغات اسلامی خوزستان رونمایی شد.

در بخشی از این برنامه، حجت الاسلام والمسلمین سید علی بلادیان مدیر حوزه علمیه استان خوزستان و مسئول کارگروه قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به آیه ۱۸۵ سوره بقره "شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ"، اظهار داشت: این برنامه همه ساله در دوم ماه مبارک رمضان برگزار و در آن حافظان، مرتلان، قاریان، مفسران حضور دارند.

مسئول کارگروه قرآنی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، گفت: لازم است تا این جمع در برنامه‌های منسجم و هدفمند در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در راستای ترویج مفاهیم قرآنی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بلادیان عنوان کرد: دفتری برای کارهای قرآنی‌ در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان ایجاد شده است که این مکان‌ می‌تواند برای اجرای برنامه‌های قرآنی و دوره‌های قرآن کریم میزبانی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha