شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تردد خودروها در جاده ها

رئیس پلیس راه کشور اعلام کرد: هم اکنون هیچ مسیری مسدود نیست، ولی تردد با حجم فراوانی در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه کشور در گفتگو با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر با تشریح آخرین وضعیت جاده های کشور اعلام کرد: اکنون هیچ مسیری مسدود نیست و پلیس با توجه به اوضاع تصمیم گیری می‌کند و اگر در مسیری مشکلی پیش بیاید، در لحظه مسیر مسدود می‌شود.

به گفته رئیس پلیس راه کشور در همه مسیرها ترافیک پرحجم است؛ آمد و شد در مسیرهای شمالی طی چند روز گذشته بسیار سنگین و پرحجم بوده و هم اکنون در محدوده محور هراز ترافیک نیمه سنگینی را شاهدیم و اگر هموطنان قصد تردد از محورهای شمالی مخصوصا جاده کندوان را دارند احتمال ریزش سنگ وجود دارد.

وی ادامه داد: هرچند حدود دو روزی جاده کندوان مسدود شد و سازمان راهداری عملیات ایمن سازی را انجام داد و جاهایی که ریزش سنگ داشت را برطرف کردند، اما رانندگان باید با احتیاط از این مسیر عبور کنند تا ان شاءالله به مقصد برسند.

فیلم توضیحات رئیس پلیس راه کشور

صبر و حوصله هنگام رانندگی

سردار مومنی اظهار کرد: معمولا زمانی که بارندگی و سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود، متاسفانه شاهد واژگونی خودروها هستیم و از هموطنان خواهش می‌کنیم که حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند، چون رانندگی در بارندگی با هوای آفتابی بسیار متفاوت است.

وی افزود: هموطنان باید در این روزهای صبر و حوصله بیشتری هنگام رانندگی داشته باشند و برای برنامه ریزی سفر در خصوص انتخاب مسیر دقت بیشتری کنند.

رئیس پلیس راه کشور در پایان اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا روز چهارم، متاسفانه ۴۲۱ نفر از هموطنانمان را در تصادفات از دست دادیم که آمار بسیار زیادی است. بیش از ۸ هزار نفر هم مجروح شدند که آمار نگران کننده ای است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha