سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حکم جلب

حوزه/ روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به نقل از روابط عمومی دادستانی طرقبه، پس از تظاهر به کشف حجاب توسط دو خانم در ملا عام و برخورد غیرمتعارف یک فرد با این دو خانم، دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر و این افراد جلب شدند.

این گزارش می‌افزاید: ضمن دستور برای تحقیق در مورد چگونگی شکل گیری اصل ماجرا با دستور قضایی حکم جلب ان فرد به اتهام توهین عملی و اخلال در نظم و همچنین ۲ نفر خانم به اتهام ارتکاب فعل حرام به لحاظ تظاهر به کشف حجاب صادر شد.

بر پایه این گزارش، به صاحب واحد صنفی که این اتفاق در آن رقم خورده بود نیز جهت رعایت اصول شرعی و قانونی وفق مقررات تذکرات لازم داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    0 1
    عمامه پران ها بازداشت نمی شوند.
  • ؟! IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    0 1
    آفرین! چه به سرعت واکنش نشون دادند! در مورد بی حجابی اگر چنین بود چنان نمی شد.
  • شاکی خصوصی ندارد IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    2 1
    چرا سطل ماست های اون واحد صنفی، درپوش نداشتند؟ عرضه سطل ماست در فضای باز و بدون درپوش مگر غیربهداشتی نیست؟ از خبر درج شده شما نیز قابل استنباط است که ماجرای فوق هیچ شاکی خصوصی نداشته است و دو خانم مذکور از فرد مذکور هیچ شکایتی نکرده اند. سوال اینجاست که در دعواهای مربوط به تصادفات رانندگی در سطح شهر که معمولا طرفین تصادف رانندگی یا دعواهای مشابه در سطح شهر بعد از خاتمه دعوا در دادسرا شکایتی طرح نمی کنند باز دادستان اقدام به صدور حکم جلب می کند؟ بنده اطلاعات حقوقی ندارم.
  • ایذاء IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
    1 0
    وَاللَّذَانِ يَأْتِيَانِهَا مِنكُمْ فَآذُوهُمَا فَإِن تَابَا وَأَصْلَحَا فَأَعْرِضُوا عَنْهُمَا إِنَّ اللَّهَ كَانَ تَوَّابًا رَّحِيمًا ﺯﻥ ﻭ ﻣﺮﺩ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺭﺍﺑﻄﮥ ﻧﺎﻣﺸﺮﻭﻉ ﺩﺍﺭﻧﺪ، ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﻛﻨﻴﺪ؛ ﻭﻟﻲ ﺍﮔﺮ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺩﺭ ﺩﺍم ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺑﻴﻔﺘﻨﺪ، ﺗﻮﺑﻪ ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﺳﺘﻜﺎﺭ ﺷﻮﻧﺪ، ﺩﻳﮕﺮ ﻛﺎﺭی ﺑﻪ ﻛﺎﺭﺷﺎﻥ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﺪ. ﺁﺧﺮ، ﺧﺪﺍ ﺗﻮﺑﻪ‌ﭘﺬﻳﺮی ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﺍﺳﺖ.(١٦) سوره نساء.