دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1080304
۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: حجاب قانون خدا است و مربوط به جمهوری اسلامی نیست و در زمان پیامبر اسلام(ص) نیز وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر بعد از ظهر امروز در اجتماع بانوان بسیجی پایگاه سمیه شهر دوراهک با تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: از فرصت بی نظیر شب های قدر به خوبی بهره برداری کنیم.

وی، هدف دشمن از جنگ ترکیبی را هجمه به باورها و فرهنگ و دین مردم دانست و افزود: در این شرایطی باید اجتماعات این چنینی بیشتر برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر لزوم توجه خانواده ها به فرزندآوری، بیان کرد: با توجه به حرکت جمعیت کشور به سمت پیری یکی از خواسته های مهم رهبر فرزانه انقلاب توجه به جهاد فرزندآوری است.

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی نباید باعث شود که خانواده ها میلی به فرزندآوری نداشته باشند چون رزق و روزی فرزندان را خداوند تضمین کرده است.

امام جمعه دیّر گفت: دشمنان با تبلیغات گمراه کننده علیه فرزندآوری، خانواده ها را می ترسانند اما والدین باید به خداوند توکل کنند.

وی، با تاکید بر اینکه مسئله آزادی زنان تنها به پوشش نیست، عنوان کرد: تحصیل، اشتغال، ازدواج و فعالیت های سیاسی و اجتماعی و ... هم از مسائل زنان است؛ جمهوری اسلامی در کدام یکی از این موارد جلوی آزادی زنان را گرفته است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه دشمنان به دروغ به دنبال القا بی توجهی نظام اسلامی به زنان هستتد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زنان به هویت اصلی خود بازیافتند.

وی ابراز کرد: حجاب قانون خدا است و مربوط به جمهوری اسلامی نیست و در زمان پیامبر اسلام(ص) نیز وجود داشته است.

امام جمعه دیّر بیان کرد: باید دشمن شناس باشیم و در موضوع کشف حجاب در ماه های اخیر با برنامه وارد شویم چون دشمن برای این کار برنامه ریزی کرده است.

وی تاکید کرد: شیوه برخورد با مسئله بی حجابی، دلسوزانه و همراه با احساس مسئولیت باشد تا افراد جذب شوند و اگر جایی نیاز به برخورد بود وظیفه دستگاه های مربوطه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha