دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: راهپیمایی باشکوه، حماسی و عظیم جهانی روز قدس، موجب رعب و وحشت در دل دشمنان و امید و نشاط نسبت به آینده در دل همه مسلمانان، مخصوصاً مبارزان مقاومت اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه، حماسی و عظیم جهانی روز قدس، موجب رعب و وحشت در دل دشمنان و امید و نشاط نسبت به آینده در دل همه مسلمانان، مخصوصاً مبارزان مقاومت اسلامی خواهد شد.

وی تصریح کرد: می‌دانیم سالگرد حمله هوایی آمریکا به لیبی در سال ۱۳۶۵ است، آمریکا ابتدا لیبی را خلع صلاح کرد و تأسیسات و امکانات سلاحی و اتمی آنها را نابود کرد و سپس به آن کشور حمله کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: اگر مسئولان لیبی به قرآن توجه می‌کردند که خداوند در آیه ۱۰۲ سوره نساء فرمود، «کافران آرزو و انتظار دارند که شما از اسلحه و اسباب خود غفلت کنید تا ناگهان یکباره بر شما حمله ور شوند»، هیچگاه خود را خلع سلاح نمی‌کردند، برخی ها در کشور ما هم می‌گفتند فلان کشور که پیشرفت کرد مگر اسلحه داشت که به پیشرفت رسید، در حالی که نمی‌دانستند آن کشورها زیر سلطه آمریکا هستند و اختیاری از خود ندارند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: خداوند فرموده هر چه می‌توانید خودتان را مسلح کنید و قوی باشید، هیچ قدرتی نمی‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تهدید کند، چرا که ما هوشمندانه خودمان را قدرتمند نگه داشته‌ایم و هر روز خبرهای ساخت سلاح‌های پیشرفته‌تر را می‌شنویم و خدا را به خاطر این عظمت شکرگزار هستیم.

وی با بیان اینکه زمان زیادی تا نابودی رژیم اشغالگر قدس باقی نمانده است، عنوان کرد: خیلی امیدوار شده‌ایم که طولی نخواهد کشید در مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان نماز بگذاریم. شرایط نجف، کربلا و کاظمین را فراموش نکرده‌ایم در گذشته چگونه بود و امروز شرایط دگرگون شده است و ان‌شاءالله در فلسطین نیز به زودی شاهد این تغییر و پیروزی فلسطینیان بر صهیونیست‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha