شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سیدعنایت هاشمی منش

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ گفت: مبارزه برای آزادی قدس شریف مصداق جهاد فی سبیل الله است و پیروزی مردم فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم قطعی و نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در خطبه های نمازجمعه این هفته با بیان اینکه تقوا بهترین ذخیره برای سرای آخرت است، اظهار داست: مبارزه با ظالم و یاری مظلوم راه و سیره امام علی(ع) و اهل بیت علیهم السلام است.

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه قرآن نسخه شفابخش و قانون اساسی زندگی برای رسیدن به آرامش است، افزود: جهاد با مال و جان و زبان در راه خدا با محوریت قرآن و اهل بیت( ع) راه نجات بشر است.

وی بیان کرد: روز قدس حلقه وصل همنوایی امت اسلام در دفاع از قدس شریف و مردم فلسطین است و این روز یادآور فاجعه غصب کشور فلسطین و تشکیل غده سرطانی اسرائیل است.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: مبارزه برای آزادی قدس شریف مصداق جهاد فی سبیل الله است و پیروزی مردم فلسطین در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیسم قطعی و نزدیک است.

وی ادامه داد: دولت های غربی منشاء بسیاری از جنایت ها و خسارت ها در عالم هستند و در حل مساله فلسطین به آنها اعتمادی نیست.

امام جمعه بندر ریگ گفت: آمریکا محور شرارت و طرح عادی سازی حضور رژیم صهیونیستی در منطقه هم سیاست آمریکا است که کشورهای همسایه باید حُسن همجواری را رعایت و در دام صهیونیست ها نیافتند.

وی با بیان اینکه دوران تک قطبی رو به زوال است و در نظم جدید جهانی آمریکا قدرت برتر نیست، تأکید کرد: جمهوری اسلامی تنها راه حل مساله فلسطین را نابودی اسرائیل می داند.

حجت الاسلام هاشمی منش با تأکید بر اینکه مسئولان و مردم مراقب توطئه های شوم دشمن باشند، خاطرنشان کرد: مهار تورم و رشد تولید نسخه درمان اقتصاد کشور است.

وی افزود: رشد تولید و مهار تورم در گرو هماهنگی دستگاه های مربوطه و تیم اقتصادی دولت است.

امام جمعه بندر ریگ بیان کرد: عزت و اقتدار و امنیت و آرامش کشور مرهون حماسه آفرینی و پایمردی نیروهای نظامی و امنیتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha