شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران سمنان و مسئول بسیج طلاب و روحانیون در نشست مشترکی بر راهکارهای ارتقای برنامه های تبیینی مشترک برای نسل نوجوان و جوان و تقویت کیفیت سایر برنامه‌ها تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان صبح امروز در نخستین دیدار مسئول بسیج طلاب استان در سال جدید با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه اظهار داشت: کارهای فاخر و شایسته در عرصه های پژوهش، فرهنگی و آموزشی در حوزه علمیه خواهران استان در حال انجام است، و با توجه به اتفاقات اخیر و نیاز جامعه به بحث تربیت اخلاقی و اعتقادی و ترویج سبک زندگی اسلامی نیاز به کار اساسی و ریشه ای و مؤثر در این زمینه احساس می شود.

در ادامه این نشست، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران سمنان با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان گفت: گروه های تبلیغی مختلفی با توجه به نوع مخاطبین از ابتدای کرونا تشکیل شده است و با یک طرح کشوری«تواصی» ساماندهی شده اند و آماده همکاری و مشارکت با سازمان ها و ارگان های مختلفی هستند.

حجت الاسلام سادین مسئول بسیج طلاب و روحانیون سمنان در این نشست با تقدیر و تشکر از فعالیت های بانوان طلبه، بیان کرد: با توجه به اهمیت کمیت در امور مختلف، اما اتفاقات اخیر نشان داد که در بحث نوجوانان و جوانان کارکیفی صورت نگرفته و نوجوانان در مباحث اعتقادی و اخلاقی غنی نیستند.

وی، تصریح کرد: ما در بسیج طلاب برنامه های سالانه و مستمری داریم که با کمک هر دو نهاد و با توجه به شرایط امروز جامعه می توانیم به نحو احسن اجرایی کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سمنان ادامه داد: با توجه به ضرورت جهاد تبیین، امروز ما نیاز به جهادگر تبیینی داریم که طلاب، اساتید حوزه و مبلغین ما اعم از خواهر و برادر در رأس آن قرار دارند.

سادین افزود: البته باید کار گروهی و تشکیلاتی انجام دهیم تا به هدفی که می خواهیم برسیم و برای عملیاتی کردن طرح و برنامه های تصویب شده به ظرفیت طلاب خواهر نیازمندیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha