یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: با کمال تأسف گاهی اوقات می بینیم بعضی از سازمان ها بالای نامه های خود شعار مهارم تورم و رشد تولید می نویسند اما پایین آن می نویسند این کالاها باید گران شود یا در همین ابتدای سال مجوز گرانی کالاها را می دهند که در واقع این بازی با شعار سال و برخلاف نظر رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بندر دیّر صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیّر با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار داشت: کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرین بوده اند و تا امروز با تلاش خود در خنثی سازی توطئه های دشمن و شکوفایی اقتصاد و توسعه و پیشرفت کشور موثر بوده اند.

وی با گرامیداشت هفته معلم، بیان کرد: معلمان همچون گذشته در تولید نیروی انسانی که بهترین تولید است نقش آفرین باشند.

امام جمعه دیّر عنوان کرد: یکی از دستاوردهای ماه مبارک رمضان تقویت اراده است که باید در راستای خدمت به مردم و نظام اسلامی با روحیه بهتر و نشاط و شادابی بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: باید عزم خود را برای خدمت به مردم و تلاش خستگی ناپذیر برای امیدوار کردم مردم به آینده جزم کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اعلام اینکه برنامه دشمن ایجاد یاس و ناامیدی است که باید با تلاش و خدمت به مردم، امید در جامعه ایجاد کنیم، گفت: بخشی از این امیدآفرینی به جهاد تبیین و بیان نقاط قوت نظام اسلامی بر می گردد.

وی خاطرنشان کرد: توطئه امروز دشمن تحریف حقایق و بدبین کردن مردم به نظام اسلامی است که برای شکست برنامه دشمن، پاتک بزنیم.

حسینی با تأکید بر اینکه همه باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال حرکت کنند، گفت: با کمال تاسف گاهی اوقات می بینیم بعضی از سازمان ها بالای نامه های خود شعار مهارم تورم و رشد تولید می نویسند اما پایین آن می نویسند این کالاها باید گران شود یا در همین ابتدای سال مجوز گرانی کالاها را می دهند که در واقع این بازی با شعار سال و برخلاف نظر رهبر انقلاب است.

وی عنوان کرد: باید راه برای سرمایه گذاری مردم باز شود و همه باید تلاش کنیم چرا که اگر مردم به میدان بیایند و سرمایه گذاری و ایجاد شغل کنند، مشکل ارزش پولی ملی، اشتغال، وابستگی به خارج از کشور و فقر حل خواهد شد.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه امیدواریم کارگران بتوانند آنچه مد نظر رهبر انقلاب است عملی کنند، ابراز کرد: باید نقاط ضعف خود را شناسایی و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در سال جاری، گفت: اگر بتوانیم مشکلات مردم را برطرف و به آنها خدمت کرده و نسبت به آینده امیدوارشان کنیم، مردم به کوری چشم دشمن حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت و نیازی به تبلیغات نیست البته باید جهاد تبیین کنیم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: امیدواریم امسال انتخاباتی با حضور حداکثری مردم برای ناامید کردن دشمن و شاد کردن قلب رهبر فرزانه انقلاب داشته باشیم.

وی با اشاره به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس، بیان کرد: یادآوری این مسئله برای باور شکست پذیر بودن دشمن است و اگر ما در راه خدا و برای خدا کار کنیم و همچون گذشته با ایمان و معنویت حرکت کنیم خدا یاری گر ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha