سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1085597
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
تصاویر/ مراسم رونمایی از مستند "فیضیه تهران" در مدرسه علمیه مروی

حوزه/ مستندی درباره تاریخچه ۲۰۰ ساله حوزه علمیه فخریه مروی تهران که به همت شبکه مستند سیما و همکاری حوزه فخریه مروی تولید شده است به بررسی جریان شناسی حوادث حوزه فخریه مروی از ابتدا تا کنون می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مستند تلویزیونی تاریخ حوزه علمیه فخریه مروی از بدو پیدایش تا کنون، با همکاری حوزه علمیه فخریه مروی و شبکه مستند سیما بعد از انجام تحقیقات گسترده و جمع آوری مستندات تاریخی موجود از اوایل بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شده و اولین اکران آن در نمایشگاه گفتمان انقلاب اسلامی برگزار گردید.

موضوعات مختلفی که در این مستند به آن پرداخته شده شامل: جریان شناسی حوادثی که در حوزه فخریه مروی ، فعالیت های  سیاسی اجتماعی آن ، نقش محوری این حوزه در میان سایر حوزه های علمیه تهران ، سیر حکمت در حوزه فخریه مروی و مهم ترین حکمای این حوزه ، حوادث دوران رضاخان و به تعطیلی کشانده حوزه مروی .

این مستند تاریخی به تهیه کنندگی آقایان سید مهدی حسینی و محمد رسول محمودی ، کارگردانی محمد صادق بکتاشیان ، فیلمبرداری حامد بقائیان ، مدیر تولیدی سجاد فلاح ، صدابرداری امیر جباری و دستیار فیلمبردار محمد امین خوش بیان تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha