شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1085837
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
خوی

حوزه/ حجت الاسلام قاسم‌خانی با تجلیل از فعالیت نیروهای مردمی، جهادی و هلال احمر در کمک رسانی زلزله اخیر خوی، گفت: فعالیت نیروهای جهادی و هلال احمر در کشور مصداق آیه یُؤْثِرُونَ عَلی‌ أَنْفُسِهِمْ است و خداوند از کسانی که دیگران را بر خود مقدم می دارند تجلیل می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز در مراسم گرامیداشت هفته هلال احمر که فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: از همه نیروهای جهادی، انقلابی و دولتی و .. که در زلزله اخیر خوی نقش بی بدیلی را ارائه کردند و هم چنین نیروی های جهادی و داوطلب هلال احمر که در این مجموعه منشاء اثر خدمت و مجاهدت هستند تقدیر و تشکر می‌ کنم.

وی افزود: در این دوران آخرالزمانی که طیف عظیمی از انسان ها به منفعت خود فقط فکر می‌کنند و چیزی غیر از خود را نمی بینند، خدا را شکرگزاری می کنیم در کشور ما ایران، انسان‌هایی هستند که در عرصه ایثار و جهاد دیگران را بر خود مقدم می دارند و جان خود را به خطر می اندازند تا هم میهنانشان در آرامش و آسایش باشند.

امام جمعه خوی با اشاره به آیه ۹ سوره حشر گفت: خداوند متعال در سوره حشر با این آیه " یُؤْثِرُونَ عَلی‌ أَنْفُسِهِمْ وَ لَوْ کانَ بِهِمْ خَصاصَةٌ وَ مَنْ یُوقَ شُحَّ نَفْسِهِ فَأُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ " از کسانی که دیگران را بر خود مقدم می دارند تجلیل می کند و در عصر حاضر که رقابت ها و مسابقه ها بر اساس پول و ثروت در دنیا شکل گرفته است، از چنین افرادی کمتر یافت می شود، لکن در مجموعه هلال احمر و نیروهای جهادی کشورعزیزمان ایران ما این نیروهای مخلص را به عیان می بینیم خصوصا در بحران ها که زودتر از دیگران در کنار مردم هستند.

وی در پایان اضافه کرد: این جهاد و ایثار نیروهای هلال احمر خیلی با ارزش است، خصوصا این که جهاد و فعالیت آن ها برای خدا است و ارزش این عمل از حساب بشر خارج بوده و هیچ قیمتی را برای آن نمی توان مشخص کرد و ما قدر جهاد و زحمات این عزیزان را می‌دانیم و به نیکی یاد می‌کنیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha