پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1086267
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
بسیج

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه ایمان و تقوا، اخلاص، فداکاری، انقلابی‌گری، اخلاق محوری و پای کار بودن از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، گفت: بسیجیان پرچمداران سازندگی و حرکت‌های جهادی در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عصر امروز در دیدار جمعی از بسیجیان جهادگر لرستانی، با اشاره به اینکه بسیج یاور و یاریگر و حامی مظلومان است، اظهار داشت: بسیجیان همواره در خدمت رسانی به مردم در همه عرصه‌ها در صحنه بوده و هستند.

وی با بیان اینکه ایمان و تقوا، اخلاص، فداکاری، انقلابی‌گری، اخلاق محوری و پای کار بودن از ویژگی‌های بارز بسیجیان است، گفت: بسیجیان پرچمداران سازندگی و حرکت‌های جهادی در جامعه هستند.

امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه هر جا کار بر زمین مانده‌ای باشد، ابتدا بسیجیان برای انجام آن در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: بسیجیان جهادگر، خالصانه، جهادی و انقلابی به همه اقشار جامعه خدمت رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به اینکه هفته بسیج سازندگی فرصتی مغتنم برای پاسداشت و معرفی دستاوردها و خدمات بسیج سازندگی به مردم است، گفت: همگانی شدن گفتمان سازندگی، لازمه تحقق عدالت، پیشرفت و توسعه در کشور است.

سرهنگ احسان جهانبخش مسئول بسیج سازندگی لرستان هم با اشاره به فعالیت ۳۰ هزار لرستانی در قالب ۲ هزار و ۹۰۰ گروه جهادی، اظهار کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شامل دستاوردهای بسیجیان جهادگر در حوزه تولیدات غذایی و صنایع دستی و اختتامیه کشوری رزمایش جهادگران فاطمی ۳، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در استان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نمایشگاه ساعت ۸ صبح فردا تا پایان روز دوشنبه در مصلای الغدیر خرم آباد دایر و پذیرای علاقمندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha