جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1086323
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
افتتاح

حوزه / در مراسمی با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین، خانه هلال مدیریت حوزه علمیه استان افتتاح شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز در افتتاح خانه هلال حوزه علمیه استان قزوین ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزشمند و ماندگار جمعیت هلال احمر، گفت: خدمات خوبی طی این سالها به مردم عرضه شده و خوشبختانه اقبال خوبی نسبت به جمعیت هلال احمر در کشور و استان وجود دارد که مایه مباهات ماست و در این باره تشکر ویژه از همکاران و امدادگران و اعضای جوان هلال احمر داریم.

وی خاطرنشان کرد: همه بدون استثنا ما در این عالم با ابتلائاتی امتحان می‌شویم؛ آنکه گرفتار سیل، زلزله و بلایای طبیعی است به یک شیوه امتحان می‌شود و ما نیز در عرصه خدمت و امداد به بلادیدگان و همچنین ایجاد امید و آرامش در دل خانواده آنها به یک شیوه دیگر امتحان می‌شویم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در جامعه ای که افراد آن هر روز با حوادث طبیعی و غیر طبیعی مواجه هستند هلال احمر باید بیشتر فعال بوده و همواره در آمادگی کامل باشد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: تلاش برای نجات جان انسانها و کمک به هم نوعان ارزش معنوی و جایگاه والایی در نزد خدای متعال دارد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: وظیفه اصلی و ذاتی هلال احمر به عنوان محور پاسخگویی به انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت امداد و نجات آسیب دیدگان، اسکان و تغذیه اضطراری آنان است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی به عنوان مسئول خانه هلال مدیریت حوزه علمیه استان قزوین معرفی شد.

خانه هلال حوزه علمیه قزوین افتتاح شد 

خانه هلال حوزه علمیه قزوین افتتاح شد 


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha