دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح گفت: حضرت معصومه علیها السلام بعد از فاطمه زهرا علیها السلام دومین زنی است که به نصّ اهل بیت علیهم السلام دارای مقام شفاعت است. امام صادق علیه السلام فرمود «زنی از فرزندان من (در قم) از دنیا می رود که نامش فاطمه است و به شفاعت او همه شیعیان وارد بهشت می شوند».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه سه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله حسین آباد برازجان، اظهار داشت: حضرت معصومه علیها السلام پرورش یافته دامان عصمت و طهارت است و از دوران کودکی تحت تعلیم و تربیت امام موسی کاظم علیه السلام و امام رضا علیه السلام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه فضائل حضرت معصومه علیها السلام را باید از لابه لای تاریخ زندگی آن حضرت و احادیث جستجو کرد، گفت: بعضی از این احادیث مستقیماً در فضیلت حضرت معصومه علیها السلام است و برخی دیگر مربوط به فضیلت زیارت آن حضرت است که نشان دهنده کمالات روحی حضرت معصومه علیها السلام است.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه از فضائل حضرت معصومه علیها السلام، مقام شفاعت است، بیان کرد: حضرت معصومه علیها السلام بعد از فاطمه زهرا علیها السلام دومین زنی است که به نصّ اهل بیت علیهم السلام دارای مقام شفاعت است. امام صادق علیه السلام فرمود «زنی از فرزندان من (در قم) از دنیا می رود که نامش فاطمه است و به شفاعت او همه شیعیان وارد بهشت می شوند».

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha