چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دومین رویداد آموزشی

حوزه/ دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» برگزار می‌شود.

خانم فرزانه سبحانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فراخوان ثبت نام در دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: این رویداد با موضوع «شیوه‌های آموزش کارآمد در علوم حوزوی» برگزار می‌شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در این رویداد، اساتید، طلاب سطح ۲، ۳، ۴، مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی، تمهیدیه، و طلاب دوره عالی فقه و اصول، نخبگان و دانش‌آموختگان می‌توانند شرکت کردند.

سبحانی با اشاره به برگزاری رویدادهای جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در سه سطح پیش رویداد، رویداد و پسارویداد، گفت: پیش رویداد اساتید در فاصله زمانی ۲۰ خرداد تا ۶ تیر و پیش رویداد طلاب در فاصله زمانی ۱۰ تا ۲۳ تیر برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری دومین رویداد آموزشی تربیتی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ شهریور است که به صورت حضوری در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام رضا علیه‌السلام فرصت دارند از طریق سامانه https://builder.jz.ac.ir/home/roydad برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

سبحانی در ادامه به امتیازات حضور مؤثر در رویداد اشاره کرد و اظهار داشت: این امتیازات برای اساتیدی که حضور مؤثر در رویداد داشته باشند، شامل محاسبه به‌عنوان ضمن خدمت و اولویت تدریس دروس پژوهش‌محور مصوب آموزش خواهد بود؛ همچنین طلابی که حضور مؤثر داشته باشند، برای پذیرش در مقاطع تحصیلی بالاتر اولویت خواهند داشت.

وی یادآور شد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن های ۰۲۵۳۲۱۱۲۳۰۹ و یا ۰۲۵۳۲۱۱۲۵۸۵ تماس بگیرند.

مدیر دومین رویداد آموزشی تربیتی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: کانال رویدادهای فصلی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی @roydadjamee و یا https://eitaa.com/roydadjamee در پیام رسان ایتا فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha