یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
نشست بصیرتی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و۱۵ خرداد

حوزه/ استاد مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام گفت: تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) بدون شک تأثیر بسزایی در بیداری و وحدت مسلمانان جهان داشته است؛ ایشان فریادگر پیوند محکم دین و سیاست و فراخواننده مردم مسلمان به وحدت و انسجام بودند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، خانم حاج قاسمی، استاد مدرسه علمیه فاطمه بنت اسد(س) بسطام استان سمنان در نشست بصیرتی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد که با حضور اساتید و طلاب این مدرسه برگزار شد، گفت: جهان اسلام در عصر حاضر وامدار امام خمینی(ره) است.

وی افزود: امام (ره) مظهر صبر و بردباری بودند، دریای مشکلات حتی کوچک‌ترین موجی در دل ایشان ایجاد نمی‌کرد و سختی‌ها در عزم استوار آن مرد بزرگ خللی به وجود نمی‌آورد.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: تفکر و اندیشه امام خمینی(ره) بدون شک تأثیر بسزایی در بیداری و وحدت مسلمانان جهان داشته است؛ ایشان فریادگر پیوند محکم دین و سیاست و فراخواننده مردم مسلمان به وحدت و انسجام بودند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در پرتو ایمان به خدا از چنان آرامش و طمأنینه ای برخوردار بودند که اوضاع گوناگون و متضادی از قبیل مصائب بزرگ و گرفتاری ها یا خوشی و پیروزی ها هرگز ایشان را هیجان زده نمی کرد و در روال برنامه روزمره ایشان نیز تأثیری نمی گذاشت و نظم و انضباط دقیقی که در کارهایشان داشتند، به هم نمی خورد.

حاج قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید همواره حرکت خود را بر اساس حرکت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش ببریم و مانند گذشته از هیچ ابرقدرت و جریانی نهراسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha