پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه اهل سنت کنگان

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در ۳۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از فتنه‌های داخلی و خارجی نجات داده و مسیر پیشرفت ایران را در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن‌ نوین اسلامی فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهر کنگان، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت سی و چهارمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بیان کرد: ۱۴ خرداد سالروز عروج بزرگمردی است که عظیم‌ترین انقلابِ تاریخ را با دو عنصر «دین» و «مردم» بنیان نهاد؛ انقلابی که سرآغاز آن قیام مردمی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ بود و همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد و نشانه‌های پویا بودن این انقلاب و راه امام خمینی(ره) آشکار است.

وی تصریح کرد: این انقلاب، بدون نام خمینی کبیر در هیچ جای جهان شناخته شده نیست و او بود که در سایه اسلام عزیز توانست عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

امام جمعه اهل سنت کنگان بیان کرد: رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در ۳۴ سال گذشته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از فتنه‌های داخلی و خارجی نجات داده و مسیر پیشرفت ایران را در گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن‌ نوین اسلامی فراهم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha