جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه سراب گفت: تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در احیای نظریه ولایت فقیه و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان خواب های خوش دشمنان را آشفته کرده و خط بطلان بر آرزوهای آنان کشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب در مراسم بزرگداشت امام راحل(ره) و شهیدان قیام ۱۵ خرداد ۴۲ در مسجد جامع سراب گفت: انتخاب شایسته مجلس خبرگان رهبری در ۱۴ خردادماه ۱۳۶۸ خواب دشمنان را آشفته کرد.

امام جمعه سراب افزود: تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران در احیای نظریه ولایت فقیه و انتخاب شایسته مقام معظم رهبری توسط مجلس خبرگان خواب های خوش دشمنان را آشفته کرده و خط بطلان بر آرزوهای آنان کشید.

حجت الاسلام اکرمی با بیان اینکه در ساعات آخر عمر حضرت امام خمینی (ره) تصور نظام بدون ایشان برای همگان سنگین بود، افزود: دشمنان در آن زمان در تحلیل ها ی خود رحلت حضرت امام (ره) را مساوی با پایان عمر انقلاب می دانستند.

وی با بیان اینکه خط مشی و شخصیت رهبر فرزانه انقلاب همانند سیره امام امت است، اظهارکرد: انتخاب امام خامنه ای به رهبری جامعه اسلامی توسط مجلس خبرگان یک انتخاب تاریخی، شایسته و موهبت الهی بود .

امام جمعه سراب ادامه داد: هر روز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد نام امام خمینی (ره) زنده تر شده و تمام رفتارها و اعتقادات مقام معظم رهبری ما را یاد امام می اندازد .

وی آرمان گرایی و واقع گرایی را از ویژگیهای بارز مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: ساده زیستی، رصد مسائل داخلی و خارجی و بین المللی، استکبار ستیزی و درایت ایشان کشور را از دسیسه ها و فتنه های دشمنان مصون نگه داشته و پایداری نظام اسلامی را تضمین کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha