شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
photo_2023-06-06_08-50-07.jpg

حوزه / مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر از برپایی غرفه "حجاب و عفاف" توسط خواهران طلبه در منطقه توریستی پل معلق این شهرستان خبر داد.

فاطمه نعمتی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: نهادینه‌سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از بارزترین نمادهای فرهنگ اسلامی، مستلزم برنامه‌های فرهنگی و هدفمند است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌های دشمن و معاندان نظام در جهت ترویج فرهنگ برهنگی و بی‌عفتی و فرو پاشی نظام خانواده در جامعه اسلامی، ضرورت دارد نهادهای تربیتی و آحاد جامعه با حرکتی یکپارچه و منسجم در راستای عملی‌کردن این فریضه الهی گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) مشگین‌شهر با بیان اینکه بیشترین آسیب بی‌حجابی با توجه به موقعیت سنی، متوجه دختران نوجوان می‌شود، تأکید کرد: تکریم جایگاه انسانی زن از برکات حجاب است و یک بانوی جوان با انتخاب بی‌حجابی به مثابه ابزار و کالای ارزان قیمت، خود را از مرتبه والای انسانی به نازل‌ترین درجه می‌رساند.

نعمتی در تشریح فعالیت غرفه عفاف و حجاب این مدرسه، یادآور شد: در طرح فرهنگی تبلیغ چهره به چهره حجاب که توسط خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) در منطقه توریستی پل معلق مشگین‌شهر برگزار شد، طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) با دعوت از مدعوین به بازدید از غرفه، با اهدا گل و شیرینی و ملزومات حجاب به بانوان جوان و بدحجاب، به تبیین جایگاه و ضرورت پوشش اسلامی و معرفی الگوی برتر قرآنی حضرت زهرا (س) پرداختند.

برپایی غرفه "عفاف و حجاب" توسط بانوان طلبه در مناطق توریستی مشگین‌شهر

برپایی غرفه "عفاف و حجاب" توسط بانوان طلبه در مناطق توریستی مشگین‌شهر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha