یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست برگزاری کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های مقدماتی برگزاری کنگره شهدای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام قدرت الله خرم‌روز پیش از ظهر امروز در نشست مقدماتی برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که در محل حوزه علمیه حوزه استان برگزار شد گفت: کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد واقعه ای است که مدت ها از نظر روحی و روانی و معنوی اثر گذاری زیادی در میان مردم بخصوص نسل جوان و نوجوان دارد به شرطی که برنامه ها اثر گذار باشد و کمیته های چندگانه برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از کمیته های ۲۵ گانه مربوط به آثار شهدا بوده که این موضوع را پیگیری می کند همچنین تعداد ۳۶ شهید روحانی داریم که برنامه هایی از جمله یادواره این شهدا را به عنوان یکی از اقدامات مقدماتی کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهیم کرد.

وی درباره اقدامات انجام شده در زمینه شهدای روحانی استان یادآور شد: دو روحانی شاخص دفاع مقدسی و دوران انقلاب داریم که فیلم های مستند اثرگذاری از این دو شهید بزرگوار در دست تهیه است؛ یکی شهید تقوی و دیگر شهید نورالدینی که از شهدای شاخص روحانیون به شمار می روند.

حجت الاسلام خرم‌روز با بیان اینکه برای کنگره شهدا اقدامات خوبی در حال انجام است و مقدمه آن برگزاری یادواره ها است افزود: برای مثال یادواره شهدای ارتش در شهرستان کهگیلویه با مشارکت چهار شهرستان را داشتیم که حضور مردم در آن قابل توصیف بود.

وی، یادواره شهدای عملیات بیت المقدس در روز سوم خرداد با حضور مسئولان و مردم و خانواده های شهدا را از دیگر برنامه ها اعلام کرد و از برگزاری یادواره شهدای پد خندق (100 شهید) در روز چهارم تیر خبر داد و گفت: در پد خندق اتفاق بسیار بزرگی رخ داد و رزمندگان ما ۱۶ساعت با دست خالی جنگیدند. همچنین یادواره شهدای شهر مارگون هم برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خرم روز در پایان با بیان اینکه کمیته ها کار خود را به خوبی انجام دهند و موازی کار نشود، یادآور شد: نیاز است کمیته ها تا پیش از برگزاری کنگره شهدای استان به صورت مستمر جلسات را برگزار و مصوبات نیز اجرایی شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha