یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: از اهداف اصلی و مهم دولت سیزدهم، روابط بدون واسطه و مستقیم با مردم عنوان کرد که میزهای خدمت یکی از راهکارهای تحقق این هدف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری امروز در جریان برگزاری میز خدمت در اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، یکی از اهداف اصلی و مهم دولت سیزدهم را روابط بدون واسطه و مستقیم با مردم عنوان کرد که میزهای خدمت یکی از راهکارهای تحقق این هدف است.

وی اظهار کرد: از آنجایی که بیشتر مردم امکان دسترسی و ارتباط با مقامات عالی سازمان ها و نهادهای اجرایی را در شهرستان ها ندارند، برپایی میزهای خدمت می تواند در گشایش مسیرهای ارتباطی نقش آفرین بوده و تا حدودی زمینه های حل و فصل مشکلات مردمی را فراهم کند.

حجت الاسلام صالحی با بیان اینکه سازمان بهزیستی یکی از پرمراجعه ترین نهادهای دولتی در جریان برپایی میزهای خدمت است، گفت: این مجموعه در حقیقت مامن مردم بی پناه است که در معرض درد و رنج و محنت زندگی هستند که باید با سعه صدر نسبت به رفع مشکلات این ملی نعمتان اقدام کرد.

وی ادامه داد: حضور شخص رییس جمهور و اعضای هیات دولت در آذبایجان شرقی باید به نقطه امید و نگرش مجددی را برای این اقشار به ارمغان آورد و تحولی مثبت در خدمت رسانی مسئولین سازمان های مختلف از جمله بهزیستی و عرصه های خدماتی ایجاد کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به استقرار میز ارتباطات و خدمت در دستگاه های ۲۹ گانه آذربایجان شرقی به مناسبت دومین دور سفر استانی رییس جمهور به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: برپایی میز ارتباطات ارتباطات دو سویه ای بین مردم و مسئولین را مهیا می کند و این میزها فرصت های خدمت برای مددجویان را بیشتر فراهم می کند.

وی، بهزیستی را در ارائه خدمات به اقشار نیازمند پیشرو دانست که همواره جامعه هدف آن دهک های پایین جامعه است.

حجت الاسلام صالحی گفت: بر همین اساس برنامه ریزی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی برای جامعه هدف استان هدفمند بوده و با اقتباس از برنامه ریزی های کنونی امیدواریم برنامه های آتی نیز بر این منوال انجام پذیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha