چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از حضور آیت الله اعرافی در استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی از سفر پر خیر و برکت آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور به استان آذربایجان شرقی تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله اعرافی مدیر محترم حوزه های علمیه کشور دریک سفر کوتاهی که به استان آذربایجان شرقی داشتند ضمن دیدار با اعضای شورای حوزه علمیه استان و معاونان مرکز مصوبات مهمی را اتخاذ فرمودند.

ایشان در این دیدار ضمن تاکید بر توجه اساتید به ارتقاء و عمق بخشی به تدریس دروس طی بازدید از مرکز تخصصی علامه امینی(ره) بر رشته تخصصی و حضور طلاب در این رشته ها تاکید کردند.

آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و مسرت از این دیدارها با اظهار اعتذار از علما و روحانیون و اساتید و طلاب حوزه علمیه ابراز امیدواری کردند که ان شاءالله در یک سفر دیگر این ملاقات میسر شود.

خاطر نشان می شود حضرت آیت الله اعرافی ریاست محترم هیئت امنای جامعه المصطفی العالمیه به همراه اعضای محترم امنای المصطفی و بررسی برنامه کلان جامعه المصطفی العالمیه به شهر تبریز سفر کرده بودند.

لازم می‌دانم صمیمانه و خاضعانه از طرف خود و همه حوزویان و مردم شریف استان، از حضور مدیر حوزه های علمیه کشور تقدیر وتشکر نمایم؛ همچنین وظیفه خودم میدانم از حجج اسلام آقایان کفیلی(مدیرمنطقه) و میر مطلبی (مسوول موقوفات ومنابع پایدارحوزه) ،تشکر و قدردانی نمایم .

اسماعیل روشن تن

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha