دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / اولین پرواز حجاج از همدان به سرزمین وحی

حوزه / امام جمعه همدان در آیین بدرقه زائران سرزمین وحی با تأکید بر اینکه بسیاری از مسلمانان امروز آرزو داشتند تا در این هواپیما حاضر باشند، گفت: یکی از پُر معنویت‌ترین و پُر رمز و راز ترین سفرها که بسیار به انجام آن سفارش شده، سفر حج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، اولین گروه از زائران استان های همدان و کردستان امروز با بدرقه رسمی نماینده ولی فقیه در استان همدان، استاندار، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان استانی عازم سرزمین وحی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی در این مراسم با بیان اینکه حج قرارگاه اصلی امت اسلام است، اظهار داشت: بنابر آیات قرآن، خداوند کعبه را مایه‌ قوام جامعه دانسته و این موضوع مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مسلمانان امروز آرزو داشتند تا در این هواپیما حاضر باشند، گفت: یکی از پُر معنویت‌ترین و پُر رمز و راز ترین سفرها که بسیار به انجام آن سفارش شده، سفر حج است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه از همه زائران التماس دعا و آرزوی قبولی زیارت داریم، اظهار کرد: باید از استاندار همدان، مجموعه مدیران و مسئولانی که تلاش کردند تا این سفر از استان همدان انجام شود، تشکر کنیم.

وی افزود: اعزام زائران همدانی و استان‌های همجوار از فرودگاه همدان، زحمت حجاج را کمتر کرد و این اقدام قابل تقدیر است.

امام جمعه همدان همچنین با اشاره به تأخیر به وجود آمده در انجام پرواز، یادآور شد: زائر خانه خدا از زمانی که از منزل خارج می‌شود مهمان بیت الله الحرام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha