جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
نشست مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی کشور

حوزه/ نشست آموزشی و راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم با موضوع «مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی کشور» که از دیروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در قم آغاز به کار کرده است ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست آموزشی و راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم با موضوع «مردمی‌سازی فعالیت‌های قرآنی کشور» که از دیروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی در قم آغاز به کار کرده است ادامه دارد.

بر اساس این گزارش: این نشست آموزشی و راهبردی با محوریت مردمی سازی فعالیت‌های قرآنی کشور ویژه رؤسا و کارشناسان قرآنی سراسر کشور از امروز سه شنبه سی ام خرداد ماه به مدت سه روز در مجتمع یاوران حضرت مهدی (عج) شهر مقدس قم با حضور مدیران و شخصیت‌های برجسته جامعه قرآنی در حال برگزاری است.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی استاد حوزه علمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم عضو مجلس خبرگان رهبری و دستیار رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت زمانی معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی، استاد انجم شعاع رئیس اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و استاد مهدی قره‌شیخ‌لو پیشکسوت جامعه قرآنی حضور پیدا خواهند کرد.

شناخت الگوهای رفتاری افراد به منظور اثربخشی فعالیت‌های قرآنی به همراه برپایی نشست‌های تخصصی و منطقه‌ای و تشریح برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های معرفتی و تدبری و برنامه‌های فرهنگی و زیارتی از جمله دیگر برنامه‌های این نشست خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha