یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان

حوزه/ امام جمعه موقت برازجان گفت:  اعتیاد خانمان سوز به مواد مخدر اختراع غرب وحشی برای رسیدن به سودهای حرام و گرفتار کردن ملت ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن انصاری امام جمعه موقت برازجان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به سالروز شهادت جمع کثیری از حجاج توسط وهابی ها در سال ۶۶، اظهار داشت: این حادثه امام راحل را به شدت غصه دار کرد.

وی افزود: امروز می بینیم قدرت انقلاب و کشور به جایی رسیده که اعراب و آل سعود به عظمت ایران اذعان نموده و به فکر رابطه با ایران هستند.

امام جمعه موقت برازجان درباره روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، گفت: اعتیاد خانمان سوز اختراع غرب وحشی برای رسیدن به سودهای حرام و گرفتار کردن ملت ها است.

وی خواستار مراقب والدین از فرزندان خود و رفقا و شب نشینی های تا دیر وقت شد و عنوان کرد: هر چقدر بنیه معنوی و دینی جوان قویتر باشد خطر آلودگی او به مواد افیونی کمتر است.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: قابل قبول نیست که در همسایگی ما با آبی که مایه حیات و آبادانی است، تریاک تولید کنند و حق مسلم کشورمان ندیده گرفته شود و بهتر است که طالبان به این وضعیت خاتمه دهد.

وی در رابطه با سالروز فاجعه هفتم تیر ۶۰ توسط منافقین، گفت: منافقین بعد از این حادثه آب خوش از گلویشان پایین نرفت و برای بقاء خود به جاسوسی روی آوردند و اربابانشان نیز هر از گاهی مثل یک کلونی عقرب آنها را از جایی به جایی دیگر انتقال دادند.

خطیب جمعه برازجان ابراز کرد: امروز هم می بینید منافقین در حالی که این همه به غرب خدمت کردند، آن قدر بی اهمیت هستند که پلیس آلبانی مقر آنها را مورد هجمه قرار داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رسول FR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
    0 14
    حرف منطقی و درست از زبان هر کسی و از هر طیفی در بیاد درسته ، بله اگر تاریخ بخونید میفهمید اروپا و مخصوصاً انگلیسِ روباه صفت مخترع اعتیاد در دنیا بخاطر پیشبرد منافعشون بودن ،مثال واضح و روشنِ این موضوع جنگِ تریاک در چین میباشد ، بلعکس این موضوع برای پیشبرد منافع انگلستان و اروپا اختراع بازی فوتبال میباشد ، گذشته از جنبه ورزشی بیشترین تأثیر فوتبال مافیای جابجایی ثروت پر این اختراع میباشد ، حتی میتواند برابری با جابجایی پول و ثروت با نفت بکتد ، مافیاهای زیادی در پیشبرد منافع خود بوجود آورده اند که واضح و روشن هستند ، لطفا واقعبین و با مطالعه تفکر کنید و نه متعصبانه ، در هر قشری فاسد وجود دارد ، اما حرف راست و منطقی و با مطالعه از زبان هر کسی بیرون بیاد حقیقت هست و بحثی در آن نیست ، لعنت بر دولتهای انگلستانِ روباه صفت و آمریکای کرم صفت که دنیا را به بردگی کشیده اند .