دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خارگ

حوزه/ امام جمعه خارگ گفت: یکی از مشکلاتی که مردم خارگ گلایه فراوان نسبت به آن دارند و من هم از نزدیک این را تجربه کردم، مساله طولانی بودن مسافرت دریایی است که بیش از سه ساعت زمان می‌برد، اگر راه کاری در ارتقا سرعت شناور و افزایش تعداد شناورها وجود دارد انجام شود تا مردم به کارهای خود به موقع برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود کارگر امام جمعه جزیره خارگ امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تشکر از مجموعه‌های مختلف که در بحث شناورهای مسافری در خدمت مردم هستند، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که مردم خارگ گلایه فراوان نسبت به آن دارند و من هم از نزدیک این را تجربه کردم، مساله طولانی بودن مسافرت دریایی است که بیش از سه ساعت زمان می‌برد، اگر راه کاری در ارتقا سرعت شناور و افزایش تعداد شناورها وجود دارد انجام شود تا مردم به کارهای خود به موقع برسند.

وی افزود: مردم نسبت به کشف حجاب از تذکر لسانی غافل نباشند و نباید منتظر بمانند دولت کاری کند، هر کس در مجموعه خودش مانند خانواده و طایفه، اداره و هم صنف‌های خودش تأثیر گذار است.

امام جمعه خارگ یادآور شد: مساله حجاب را اولا به عنوان حکم خداوند در قرآن و به عنوان قانون یادآوری کنیم و سوال کنید چه چیزی در کشف حجاب هست که نفع آن به غرب به عنوان مدافع کاشفان حجاب می‌رسد؟ و چه چیزی در حجاب هست که نفعش به انقلاب اسلامی به عنوان مدافع حجاب می‌رسد؟

حجت الاسلام کارگر، با تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم، خاطرنشان کرد: معارف غدیریه مانند خطبه پیامبر در روز غدیر، زیارت غدیریه امام هادی(ع) و کتاب شریف نهج البلاغه، فعلا فقط تسلیم افکار عمومی شده اما باید تعلیم شود، زیارت غدیریه زیارت سرشار از آیات، روایات و مستندات تاریخی در اثبات فضیلت ولایت امیرالمومنین(ع) است.

وی با تبریک میلاد امام هادی(ع)، اظهار کرد: امام هادی(ع) در مجموع از ۷۸ آیه و ۱۸ حدیث نبوی(ص) بهره برده‌اند، هم‌چنین وقایعی را که تاریخ اسلام به آن اذعان دارد به‌عنوان سندی محکم برای اثبات ولایت امیرالمومنین(ع) بیان می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha