دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / مراسم تجلیل از مربیان پرورشی و طرح امین ملایر

حوزه / امام جمعه ملایر گفـت: خواسته ما از مسئولان قوه قضائیه این است که با کسانی که با دروغ، تهمت و نسبت‌های ناروا به نام مطالبه‌گری در فضای مجازی، آرامش روحی مردم را به هم می‌ریزند به صورت جدی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه ملایر، امروز در خطبه‌های نماز جمعه، با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار داشت: امروز لازم است تا حق را از باطل بشناسیم و بدانیم باید در کدام مسیر قدم بگذاریم.

وی با بیان اینکه کثرت کسانی که در مسیر غیر حق قدم گذاشتند نباید باعث انحراف ما از مسیر حق شود، گفت: در ایام مبارکی قرار داریم که فرصت مناسبی است تا به خوبی با اهل بیت(ع) و سیره این خاندان آشنا شویم.

امام جمعه ملایر با تبریک میلاد امام هادی(ع)، خاطرنشان کرد: زیارت جامعه کبیره با ۲۰۰ فضایل از ائمه اطهار و زیارت غدیریه، دو میراث گرانبها از امام هادی(ع) است که به دست ما رسیده است.

وی با اشاره به اینکه محتوای زیارت جامعه کبیره، امام‌شناسی و زیارت غدیره علی‌(ع) شناسی است، یادآور شد: نه تنها در ایام غدیر که در طول سال باید زیارت غدیریه را بخوانیم و با استقامت مسیر ولایت، در مقابل هجمه کنندگان ولایت از ولی فقیه و اصل ولایت با تمام توان دفاع کنیم.

حجت الاسلام ارزنده، افزود: برای زنده نگه داشتن غدیر، شور همراه با شعور نیاز است، به بیان دیگر پیروی کردن از غدیر در این است که انقلاب را به‌خوبی بشناسیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم.

وی خواستار برگزاری جشن‌های غدیر به صورت مردمی شد و گفت: برای رساندن پیام غدیر و ادای حق خود در قبال امیرالمومنین(ع) لازم است تا برنامه جشن غدیر همزمان با روز عید غدیر و دهه امامت و ولایت به صورت باشکوه برگزار شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به دیدار مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر حفاظت از امنیت روانی مردم در جامعه تأکید داشتند و از قوه قضاییه خواستند تا با افرادی که در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی و به هم ریختن آرامش مردم هستند، رسیدگی و برخورد کنند.

وی تصریح کرد: خواسته ما نیز از مسئولان قوه قضائیه این است که با کسانی که با دروغ، تهمت و نسبت‌های ناروا به نام مطالبه‌گری در فضای مجازی، آرامش روحی مردم را به هم می‌ریزند به صورت جدی برخورد شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha