دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ی

فرماندار آران و بیدگل از اجرای ۱۶۰ ویژه برنامه دهه ولایت توسط پایگاههای بسیج، کانون های فرهنگی و آستان مقدس امامزادگان به صورت وسیع و جامع خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل شب گذشته در نشست خبری ضیافت علوی در آستان مقدس هلال بن علی(ع) ضمن تبریک عید ولایت به اهمیت و جایگاه غدیر اشاره کرد و ابراز داشت: به فرموده امام صادق (ع) غدیر برای اهل آسمان شناخته تر و مشهودتر است.

فرماندار آران و بیدگل از تدارک ۱۶۰ ویژه برنامه دهه ولایت توسط پایگاههای بسیج، کانون های فرهنگی و آستان مقدس امامزادگان به صورت وسیع و جامع خبر داد و تصریح کرد: برگزاری کاروان های شادی، یادواره شهدای سادات، مسابقات فرهنگی و ورزشی، مسابقه فرهنگی خطبه غدیر، اطعام غدیر در شهرهای و روستاها و شب شعر از مهمترین برنامه های دهه ولایت در شهرستان آران و بیدگل است.

وی ادامه داد: همانطور که برای حضرت سیدالشهداء (ع) عزاداری ها به صورت علوی توسط هیئت های مذهبی برگزار می شود، کاروان های شادی عیدغدیر هم باید در سطح جامعه برگزار شود تا مردم خصوصا جوانان با سیره علوی و جایگاه غدیر بیشتر آشنا شوند.

سرهنگ پاسدار حسین دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل نیز به جایگاه بسیار بالای غدیر اشاره کرد و ابراز داشت: واقعه غدیر نشانه عظمت و جامعیت اسلام است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از بکارگیری تمام ظرفیت های شهرستان در برگزاری جشن غدیر خبر داد و یادآور شد: در دهه ولایت از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد، هیئات مذهبی، ائمه جمعه و جماعات، حوزه های علمیه و پایگاههای بسیج در هرچه باشکوهتر برگزار شدن جشن های غدیر استفاده خواهدشد.

سید جواد تکیه مدیر اجرایی آستان مقدس هلال بن علی (ع) آران و بیدگل هم با بیان اینکه چهار شب برنامه شادیانه برگزار خواهدشد، گفت: جشن خیابانی با حضور۴۴ موکب، نهادها و انجمن های اسلامی در مسیر خیابان محمد هلال تا میدان امام حسن مجتبی (ع)، اجرای گروه تواشیح، دیدار با سادات و برگزاری دعای ندبه در حرم از مهمترین برنامه های دهه ولایت در آستان مقدس هلال بن علی(ع) می باشد.

وی همچنین از توزیع ۷ هزار اطعام در روز عید غدیر امسال خبر داد و یادآور شد: آستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) روز عید غدیر سال گذشته بالغ بر ۱۴هزار غذای نذری بین مردم توزیع کرد.

مدیر اجرایی آستان مقدس هلال بن علی (ع) آران و بیدگل به حرکت کاروان شادی از حرم امامزاده هاشم بن علی(ع) تا حرم مطهر هلال بن علی(ع) در روز عید غدیر خبر داد.

در پایان پس از سخنرانی امام جمعه آران و بیدگل و تجلیل از خبرنگاران سادات، از آرم ضیافت علوی به میزبانی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) رونمایی شد.

انتهای پیام

اجرای ۱۶۰ برنامه ویژه دهه ولایت در آران و بیدگل / توزیع ۷ هزار غذا در روز عید غدیر

اجرای ۱۶۰ برنامه ویژه دهه ولایت در آران و بیدگل / توزیع ۷ هزار غذا در روز عید غدیر

اجرای ۱۶۰ برنامه ویژه دهه ولایت در آران و بیدگل / توزیع ۷ هزار غذا در روز عید غدیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha