دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن کریم

حوزه/ حجت الاسلام حجت قاسم خانی تصریح کرد: اهانت به قرآن کریم که با اجازه پلیس دولت سوئد صورت گرفت، خود نشان دیگری بر شکست و درماندگی دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امام جمعه خوی با محکومیت اهانت به قرآن در سوئد، آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
إِنَّ الَّذِینَ یُحَادُّونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ کُبِتُوا کَمَا کُبِتَ الَّذِینَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَقَدْ أَنْزَلْنَا آیَاتٍ بَیِّنَاتٍ ۚ وَلِلْکَافِرِینَ عَذَابٌ مُهِینٌ

همواره توهین به مقدسات دینی و رفتارهای اهانت آمیز در ادیان الهی امری ناپسند و غیرقابل تحمل است. حال بار دیگر نیز ذات پلید و اسلام ستیز دول غربی همانند ادوار گذشته که به کرات در هتک حرمت به ائمه اطهار (ع) و مقدسات دینی میلیون‌ها مسلمان، چهره کثیف خود را نشان داده و سیمای خبیثانه مدعی حقوق بشری را با هتاکی نشان می‌دهند.

بی‌شک این رفتار مذموم نشان دهنده ترس و وحشت نظام سلطه از گسترش روزافزون نورانیت اسلام، معنویت و گرایش به توحید و خداپرستی و روشن شدن نابودی و زوال فرهنگ و اندیشه‌های پوچ و ناتوان غربی در تبیین سعادت انسان امروز است.

فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یَکْذِبُونَ

این بار نیز اهانت به قرآن کریم که با اجازه پلیس دولت سوئد صورت گرفت، خود نشان دیگری بر این شکست و درماندگی شان است. اقدام موهن دولت سوئد در حمایت از گروهکی مزدور که در روز روشن و همزمان با مناسک حج به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، توهین می کنند نه تنها عواطف و احساسات مسلمانان، بلکه موجب جریحه دار شدن و آزردن تمام موحدین و متدینین است.

مردم عزیز دارالمؤمنین شهرستان خوی این حرکت شنیع و ننگین را محضر مبارک حضرت بقیة الله (عج) تسلیت عرض نموده و ضمن محکومیت آن، دولت سوئد را مسئول این جنایت دانسته و از مجامع حقوقی و بین‌المللی درخواست پیگیری و محکومیت این عمل زشت و خشونت آمیز را دارد که نقش فعال دستگاههای مرتبط را در این امر می طلبد.

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

حجت قاسم‌خانی
امام جمعه خوی
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha