دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
همایش طلایه داران جهاد تبیین استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین، شورای اربعین حوزه علمیه استان تشکیل شده است و برنامه های متنوعی در موضوع تبلیغ و انجام برنامه های فرهنگی برای آن ایام پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی‌، امروز در همایش طلایه داران جهاد تبیین که با محوریت تبلیغ محرم و صفر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی لاله با حضور مبلغین استان ایلام برگزار شد ضمن گرامیداشت روز مباهله اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید فرمودند اولویت اصلی حوزه و روحانیت باید تبلیغ باشد و مقدمه آن تحقیق و مطالعه زیاد و شناخت مبانی شبهات دشمنان دین خدا است.

وی افزود: علمای بزرگ برای یک سخنرانی کوتاه ساعت ها مطالعه و تحقیق داشتند و معتقد بودند کلام مانند دارو است و مهمترین مطالب را در زمانی کوتاه و با در نظر گرفتن میزان فهم مخاطب ارائه می دادند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: موعظه جلا دهنده زنگار نفس است و صبر و مدارا در مواجهه با شبهات و سؤالات مخاطبین از دیگر ویژگی های لازم یک مبلغ است که حالات مستمع و مخاطب را درک کرده و با او همدل و همدرد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی ادامه داد: حضور روحانیت در میان مردم و همراه بودن در غم و شادی های آنها تاثیر زیادی در جذب آنها بالاخص قشر جوان به مسجد دارد .

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین، شورای اربعین حوزه علمیه استان ایلام تشکیل شده است و برنامه های متنوعی در موضوع تبلیغ و انجام برنامه های فرهنگی برای آن ایام پیش بینی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha